forex.pm forex forum binary options trade - New Board - Løst Excel - Binære Talsystem - Eksperten - Computerworld
  • Welcome to forex.pm forex forum binary options trade. Please login or sign up.
 

Løst Excel - Binære Talsystem - Eksperten - Computerworld

Started by PocketOption, Sep 05, 2022, 06:14 am

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PocketOption

Løst Excel - Binære Talsystem - Eksperten - Computerworld

Excel - Binære Talsystem.
Er der nogen der har godt styr på Excel der lige kan lave et tilsvarende regneark der omregner f.eks. 832 til 01101000000 ?
Det skal bare være den omvendte process. :) Se evt. http://www.howstuffworks.com/bytes.htm Der er en god forklaring af det binære talsystem.
Lenovo tager mange initiativer i arbejdet med bæredygtighed.
Standard formel i Excel - Beskrivelsen er fra "Hjælp til denne funktion"
Konverterer et binært tal til et decimaltal.
Hvis funktionen ikke er tilgængelig og returnerer fejlen #NAVN?,  binære optioner skal du installere og indlæse tilføjelsesprogrammet Analysis ToolPak.
Tal er det binære optioner mægler Olymptrade tal,  binære optioner strategi der skal konverteres. Tal kan ikke indeholde mere end 10 tegn (10 bits) Den mest betydningsfulde bit er fortegnsbitten. De resterende 9 bit er størrelsesbit. Negative tal repræsenteres ved brug af to's komplementnotation.
Hvis tal ikke er et gyldigt binært tal,  binære optioner eller hvis tal indeholder mere end 10 tegn (10 bit), returnerer BIN.TIL.DEC fejlværdien #NUM.
Men '01101000000' bliver omregnet til -192 .
fra bin til dec:
01101000000 er lig med 832 dec start bagfra og sig 2^0 * 0 = 0 2^1 * 0 = 0 2^2 * 0 = 0 2^3 * 0 = 0 2^4 * 0 = 0 2^5 * 0 = 0 2^6 * 1 = 64 2^7 * 0 = 0 2^8 * 1 = 256 2^9 * 1 = 512 summen af multiplikationerne er 832.
Jeg tvivler ikke på at i har ret :-)
Jeg undrer mig over at formlen ikke virker som den burde .
Der er ved '2^9 * 1',  binære optioner at det går galt,  binære optioner mægler Olymptrade det bliver nemlig udregnet til '-512' (negativt tal ??)

Source: Løst Excel - Binære Talsystem - Eksperten - Computerworld

http://binary-option-trade.lingpoultco.ga/qa/?qa=feed&qa_1=qa.rss