forex.pm forex forum binary options trade - ADVcashe - Što je AdvCash.
  • Welcome to forex.pm forex forum binary options trade. Please login or sign up.
 
Mar 28, 2024, 10:18 pm

News:

Forex trade


Što je AdvCash.

Started by admin, Nov 13, 2020, 08:07 am

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

admin

Što je AdvCash.
AdvCash je E-Wallet i platni procesora internet stranica koja omogućuje transfer novca i plaćanje usluga.
Polog sredstava nikada nije bio jednostavniji.
Popularne e-valute kao što su Perfect Money ili OKPay, Bitcoin, SWIFT SEPA transferi, i još mnogo toga.
Uvijek postoji brzi i jeftin način za financiranje Vašeg Advanced Cash e-novčanika gdje god se nalazili.
Četiri valute, jedan račun.
Besplatni interni prijenosi.
Instant transferi AdvCash MasterCard.
Sigurnosni sustav Multi-tier i sigurna zaštita računa.
Što god radite s AdvCash, to traje samo nekoliko sekundi.
Brze, pouzdane i povoljne isplate diljem svijeta.
Virtualne i plastične MasterCard u USD i EUR.
Isplate na postojeće Visa MasterCard kartice.
Besplatni transferi putem internog sistema e-pošte za one koji nemaju račun.
Advanced Cash nudi osobni i profesionalni račun.
Cijene usluga za e-novčanik.
Options Personal Business PAYMENT SYSTEM Open Account Free Free Internal Transactions Free Free TOP UP ACCOUNT SWIFT SEPA bank transfer for verified users Free Free SWIFT SEPA 3rd party for verified users Free Privat24 e, for verified users 3.
25 Bitcoin internal exchange rate internal exchange rate E-currencies 1.
25 BTC-e Codes USD EUR RUB -1.
95 0 Exmo Codes USD EUR RUB 0 1.
95 0 WITHDRAW FUNDS Advanced Cash Prepaid MasterCard 0.
99 Bitcoin internal exchange rate internal exchange rate BTC-e Codes USD EUR 1.
5 Exmo Codes USD EUR 1.
5 E-currencies 0 0.
5 Visa MC cards issued in e 20 2 20 2 DEVELOPER TOOLS API Integration Yes Yes SCI Integration Yes Yes.
Cijene usluga za kreditnu karticu.
Options Plastic Virtual SERVICE Per Month Free Free Per Year Free Free CARD TRANSACTIONS Funding E-wallet Card 0.
99 ATM Withdrawal 1.
99 Purchases Free in USD EUR Free in USD EUR Withdrawal Card E-wallet Free Free DAILY LIMIT Load Funds 3,000 3,000 ATM Withdrawal 3,000 Payment for Purchases 10,000 10,000 OTHER TRANSACTIONS Card Creation 4.
99 after 7 days 1 PIN Change 1 Balance Inquiry 0.
5 Chargeback 35 35 Currency exchange FX fee 2.
95 Card Reissue 9.
99 za druge valute 2.
95 FX troškova.
Referalni program.
Ukoliko nekome preporučite korištenje Advanced Cash platnog procesora , svaki puta kada ta osoba napravi prijenos sredstava, dobivate 20 od PROVIZIJE samo na prvoj razni koja je zaračunata prilikom transakcije.
Za nas koji radimo s internetom ovo je neizbježan e-novčanik.
Prijavite se klikom na banner i uvjerite se sami kako je AdvCash jednostavan, siguran i ne tako skup.
Prije registracije obvezno pročitajte IZJAVU O ODRICANJU ODGOVORNOSTI.
Izjava o odricanju od odgovornosti.
1 Objavljene publikacije odražavaju isključivo stajalište autora publikacije i vlasnik stranice imternet-zarada.
eu se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.
Rizik u online ulaganjima.
1 U prikazanim mogućnostima ulaganja prinos investicijskih programa ili Adshare dijeljenje prihoda programa je visok.
Vrlo visoki prinosi su mogući, ali to je povezano s povećanim rizikom, tako da trebate uložiti onoliko novca koliko ste spremni izgubiti.
Pogotovo u početku, ako znate što je na tržištu dobro, može se dogoditi da uložite previše sredstava u krivi program ili se jednostavno preračunate.
Važno je da Vaš kapital podijelite, a ne uložite sve u jedan program.
Nisam odgovoran za VAŠU investiciju.
Svatko mora SAM odlučiti hoće li i koliko novca želi ulagati.
2 Mnogi investicijski programi nestaju prije ili kasnije s tržišta.
Obično to bude učinjeno bez prethodne najave, tako da je i povećan rizik od gubitka uloženog kapitala.
Kod ulaganja se stoga to mora uvijek uzeti u obzir.
3 Navedeni primjeri su moji osobni i to ne znači da i Vaš uspjeh ovisi o njima.
Objavljivanje rizika.
1 Prije nego što nastavite, pročitajte sljedeći odricanju od odgovornosti i zatim odlučiti hoće li ići na stranicu.
eu je postavio web stranicu za samo u informativne svrhe.
Ni u kojem slučaju se podaci navedeni na web stranici mogu tumačiti ili biti vezani kao zakon, knjigovođa ili savjeti za vrijednosne paprire.
2 Svi navedeni podaci služe kaoza vlastitu uporabu.
Objavljivanje informacija je zabranjeno.
Puno pažnje je uloženo u sastavljanju podataka i prikaz informacija na Internet-zarada.
eu, ali ističemo da su sve izjave i informacije dane bez ikakve obveze i bez jamstva.
3 Prikazane informacije ne daju na bilo koji način ponudu za kupnju financijskih proizvoda, te poticanje takve ponude u odnosu informacij danih na web stranici.
eu ne prihvaća odgovornost za gubitke koji proizlaze iz financijskih proizvoda od informacija danih na web stranici, kao i za područja u određenim jurisdikcijama u kojima je zakonom ograničeno objavljivanje ovih informacija.
Osobe s tih područja na koje se odnosi ovo ograničenje moraju se obavijestiti kod nadležnih organa o ograničenjima i postupati u skladu s njima.
4 Ako se slažete s ovim uvjetima i želite dobiti neobvezujuće dodatne informacije koje se nalaze na ovoj web stranici o financijskim-partnerskim i drugim programima, želimo Vam dobrodošlicu.
5U slučaju da imate neki prigovor kontaktirajte nas putem kontakt formulara.
Uvijek nastojimo odmah ispraviti opravdane prigovore.
6 Pokušaje prijetnje i tužbe odmah predajemo odvjetniku na pregled.
7 Ako su ti pokušaji bili neopravdani, i to samo u svrhu iznuđivanja i prikupljanja naknade, odmah po prigovoru ćemo podnijeti sudsku tužbu protiv tužitelja u svrhu naknade svih troškova financijskih i poslovnih nastalih radi istih.
Odricanje prihoda.
Ne dajem Vam jamstvo zarade i prognoze.
Prikazani primjeri prihoda su uvijek individualni i neprenosivi.
1 Korištenjem ove web stranice prihvaćate, shvaćate i priznajete da ja ne mogu obećati i dati izjave, jamstva ili jamstva bilo koje vrste o budućim izgledima ili zarade od navedenih tvrtki.
Ja samo dajem ne prenosivo osobno iskustvo.
2 Sudjelovanjem u programima sadržanim na ovim stranicama nećete automatski zaraditi.
Sva dobit ili dohodak od primjera, kao i moguć ishod i utjecaj koji se može pojaviti kroz korištenje proizvoda su samo procjene i mogu varirati.
S moje strane ne dajem sigurnosna jamstava da će te dobit, prihode ili rezultate prikazani u primjerima procjenama zapravo i postići.
3 Ako se još uvijek oslanjate na dane sume, morate prihvatiti da sami preuzimate sav rizik i da ja ne mogu prihvatiti nikakvu odgovornost za VAŠE postupke i odluke.
Nema jamstva da će bilo koji prethodni uspjesi ili prošli rezultati dovesti do dobiti ili dohotka.
Osim toga, ranije uspjehe nije moguće koristiti ili tumačiti kao pokazatelj vašeg budućeg uspjeha.
Bilo kakve izjave koje se odnose na prihode ili dobit se ne mogu smatrati kao prosječne zarade.
Activer le God Mode mode Dieu de Windows 10.
Fonction cachée de Windows 10, le God Mode donne un accès direct et pratique à des dizaines de réglages du système, dont certains presque secrets.
Il s active très facilement, à condition d avoir le code.
Comme tous les systèmes d exploitation modernes, Windows 10 regorge de fonctions et de réglages.
À tel point qu il est parfois difficile de s y retrouver, surtout quand on sait que Windows est le fruit de multiples évolutions élaborées par des équipes différentes, n obéissant pas toujours à la même logique ce qui aboutit parfois à quelques incohérences.
Certes, à force de chercher, on finit toujours retrouver le paramètre voulu.
Mais il faut se montrer patient et persévérant.
Un menu caché pour accéder à tous les réglages.
C est la raison pour laquelle Microsoft a créé le God Mode.
Contrairement à ce que son nom laisse entendre mode Dieu, en français , ce mode apparu pour la première fois avec Windows 7 ne donne aucun pouvoir magique.
Plus modestement, il permet d accéder directement à des dizaines de paramètres de Windows 10, dont certains avancés , comme disent les Anglo-Saxons.
De fait, c est sans doute à cause de ce caractère pointu que Microsoft a préféré cacher ce mode au tout-venant, pour ne le laisser accessible qu aux utilisateurs un tant soit peu initiés.

admin

Toutefois, il n y a aucun risque à utiliser le God Mode, surtout quand il s agit d accéder rapidement à des réglages classiques, puisqu il évite justement d avoir à parcourir d innombrables fenêtres de paramètres.
D autant que l activation et l utilisation du God Mode sont très simples.
Il faut juste, comme toujours, éviter de modifier des fonctions que l on ne comprend pas.
Créer le dossier God Mode.
Dans Windows 10, faites un clic droit sur une zone libre du Bureau et sélectionnez Nouveau dossier dans le menu contextuel qui apparaît.
Cliquez ensuite sur le nom du dossier et renommez-le très exactement.
Utilisez de préférence le copier-coller pour éviter toute erreur de saisie.
L icône du dossier change et le nom disparaît.
C est normal.
Votre dossier God Mode est prêt.
Notez que vous pouvez créer ce dossier n importe où.
Nous avons choisi de le placer sur le Bureau pour une évidente raison pratique, car il est ainsi immédiatement visible et facilement accessible.
En revanche, malgré les apparences, il n est pas possible de l épingler dans la Barre des tâches de Windows 10 de façon à pouvoir y accéder en permanence.
Et il n est pas possible non plus de le renommer ou même d en faire un raccourci l icône reste anonyme.
Utiliser le God Mode.
Double-cliquez sur l icône du dossier God Mode.
Une fenêtre de type Explorateur de fichiers s ouvre.
Elle liste des dizaines de fonctions et de réglages regroupés par catégories Barre des tâches et navigation, Centre de mobilité Windows, Centre réseau et partage , etc.
, avec des intitulés explicites Regrouper les fenêtres semblables sur la barre des tâches, Gérer les fichiers hors connexion, Gérer les mots de passe réseau, Restaurez vos fichiers à l aide de l Historique de fichiers, Choisir quand éteindre l écran, Modifier le mode de gestion d alimentation, Changer le type de fichier associé à une extension de fichier, Numériser un document ou une image, Afficher les mises à jour installées, etc.
Parcourez la liste et double-cliquez sur la fonction qui vous intéresse.
La fenêtre God Mode laisse alors place à la fenêtre permettant de régler le paramètre associé.
Selon le cas, effectuez votre réglage ou activez la fonction optionnelle, puis cliquez sur la flèche arrière , en haut, pour revenir à la liste du God Mode ou fermez la fenêtre si vous avez terminé.
La plupart des réglages proposés aboutissent directement à la fenêtre de paramétrage correspondante sans avoir à parcourir de multiples fenêtres et sections, comme on le fait en passant par le chemin Paramètres du menu Démarrer.
Mais certaines ouvrent une page Web avec des conseils.
Dans tous les cas, n hésitez pas à explorer la liste du God Mode vous y découvrirez probablement des réglages dont vous ignoriez l existence.
Et, à défaut, vous accéderez beaucoup plus rapidement à des paramètres classiques.
Les cartes AdvCash font parties du réseau Mastercard et en règle général il n y a aucun souci pour retirer de l argent ou effectuer des paiements avec en tout cas dans les pays de l Union européenne.
Mais il y a certains sites internet qui refusent nos paiements avec ces cartes par exemple la boutique online de ubisoft , du coup j ai posé la question au support AdvCash.