forex.pm forex forum binary options trade - New Board - Lønstatistik fra Dansk Laborant-Forening/HK - HK
  • Welcome to forex.pm forex forum binary options trade. Please login or sign up.
 

Lønstatistik fra Dansk Laborant-Forening/HK - HK

Started by PocketOption, Sep 05, 2022, 06:12 am

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PocketOption

Lønstatistik fra Dansk Laborant-Forening/HK - HK

Forex handel Danmark.
Du kan altid logge ind med MitID eller NemID. Hvis du ønsker at oprette eller ændre din personlige adgangskode til HK kræver det login med MitID eller NemID.
Log ind med HK-adgangskode.
For  binære optioner at kunne benytte en personlig adgangskode til HK, skal du først oprette en ved at logge ind med NemID. Herefter kan du benytte adgangskoden, hver gang du logger ind.
Få hjælp til login.
NemID eller MitID virker ikke. Hvad gør jeg? Så skal du kontakte supporten hos NemID eller MitID, da HK desværre ikke kan hjælpe dig i den situation.
Skal jeg altid logge ind med NemID eller MitID? Nej,  binære optioner mægler IQoption kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du lave din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge mit NemID eller MitID? Ja, det kan du godt. Tilbage til log ind.
Problemer med log ind.
Min HK-adgangskode virker ikke (er blevet låst) Det er kun dig selv, der kan oprette en HK-adgangskode. Hvis din adgang er låst,  binære optioner skal du logge ind med NemID og herefter selv oprette din HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Jeg har glemt min HK-adgangskode Log ind med NemID, hvorefter du kan oprette en ny HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Det er første gang, jeg logger på Mit HK Så har du ikke en HK-adgangskode endnu. Du skal først logge ind med NemID, og herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Skal jeg altid logge ind med NemID? Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge mit NemID? Ja, det kan du godt.
Jeg har tekniske problemer med at logge ind Oplever du tekniske problemer med at logge ind, kan du ringe på:  binære optioner mægler PocketOption 4437 1563 i åbningstiden,  binære optioner mægler Olymptrade som er 6.00-24.00.

Source: Lønstatistik fra Dansk Laborant-Forening/HK - HK

http://binary-option-trade.lingpoultco.ga/qa/?qa=feed&qa_1=qa.rss