forex.pm forex forum binary options trade - African - HOE OM BINÊRE TE HANDEL.
  • Welcome to forex.pm forex forum binary options trade. Please login or sign up.
 

HOE OM BINÊRE TE HANDEL.

Started by Africa, Apr 19, 2020, 07:33 am

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Africa

Forex binêre opsie 1 minuut skema.
met binêre opsies.
My naam is John Campbell (SaneFX, Rich Lazy Trader, ens.) En 5 Minute Trades is die eerste stelsel wat ek ooit vrygestel het. Dit leer jou om met jou eie gesonde verstand en vaardighede te handel. Dit is sonder om op aanwysers te weet wanneer jy moet handel. As sodanig bied dit 'n tydlose vaardigheid wat gebruik kan word om geld te maak, ongeag die marktoestande en vir 'n onbepaalde tyd in die toekoms. As jy die reëls leer, sal jy verbaas wees oor hoe voor die hand liggend en eenvoudig dit is - en tog uiters winsgewend.
Hier onder kan u $ 660 duidelike winsverhandelings $ 100 opsies binne net enkele minute sien.
Let daarop dat die wenners meestal goed in die wins was, maar die verloorders het nie net met 'n paar pitte misluk nie.
Die stelsel sal nooit ophou werk nie omdat dit geskikte voorwaardes vir handel kies en hierdie toestande sal altyd bestaan.
As 'n belangstelling het ek $ 1,000 in 24Option op 'n Maandag gedeponeer en teen Donderdagaand dit verhandel tot $ 2,000 deur die stelsel 'n paar uur per dag te gebruik.
Gebruik die nuwe 300 tweede opsies uit 24Options of Options Fair.
Die onaangename waarheid is dat geen meganiese handelstelsel wat op minder as die daaglikse of moontlik 4-uur kaarte werk nie werklik werk (sonder ervaring en toepaslike diskresie). Die idee dat dit 60 sekondes kan werk, is kranksinnig omdat jy net ewewigskommelinge handel en nie enige werklike rigting nie. Sulke stelsels word verkoop omdat die verkoper 'n geaffilieerde ooreenkoms met die makelaar het vir 'n deel van die winste - en winste word slegs gemaak as jy verloor. So, dit maak net sin om jou stelsels te verkoop wat ontwerp is om jou rekening te le.
Ek het geen winsaandeel-ooreenkoms met 24Options of Markets World nie, maar ek kry 'n vaste kommissie wanneer u deposito betaal, dus ek wil hê jy moet wen. Daarom kan ek dit verkoop vir net 'n teken $ 20.00. Jy moet 'n rekening by hulle hê omdat hulle die nuwe 300 tweede opsies het - met ander woorde, hulle hardloop altyd vir presies vyf minute eerder as op vaste tye.
5 Minute Handel gebruik geen aanwysers nie. Die gids dek volledige instruksies oor hoe om slap tydperke in handel te identifiseer en kapitaliseer op die beperkte omvang van beweging. Dit is presies hierdie "sywaartse beweging" - periodes wat normale handel doodmaak omdat daar geen duidelike rigting is nie, maar ons is lief vir hulle! Jy sal kaartbewegings leer en in staat wees om met gesonde verstand handel te dryf eerder as om te vertrou op 'n twyfelagtige aanwyser wat slegs onder sekere omstandighede werk. Met opsies hoef ons net 'n tiende van 'n pyp in die wins te wees om die volle 'in die geld' prys te betaal - gewoonlik 75% duidelike wins.
Dit is 'n baie eenvoudige stelsel wat geskik is vir volledige beginners, maar gesoute handelaars sal die maklike doeltreffendheid waardeer. Kan gebruik word in enige tydsone en op 20 geldeenheidspare, olie, goud, silwer, aandele, die Dow en die Nasdaq. $ 250 minimum kapitaal, maar $ 500 word aanbeveel om $ 50 opsies te verhandel en $ 1000 kan 'n lewende inkomste lewer. Ek handel gereeld dit self.
Ons verhandel die voorwaardes wat ander handelaars haat.
Ek is altyd beskikbaar vir ondersteuning op John@OrionZen. com.
$ 144 skoon in 5 minute! Die getoonde grafiek tyd is minute & amp; sekondes, nie ure en minute nie.
Net $ 20 Onmiddellike aflaai.
Wen minstens 2 uit 3 ambagte. Hersien Maart 2014.
$ 20 gee jou 'n volledig geïllustreerde 14 bladsy gids oor hoe om groot wins te maak van die nuwe 5 minute opsies beskikbaar by 24 Opsie, Boss Capital (vir Amerikaanse kliënte.
7 dae, geen vrae terugbetaling waarborg (e-pos my).
Volg die skakel op skerm van PayPal 'Terug na TheOnline. co. uk' om af te laai.
pdf ebook gids vir direkte aflaai.
Moet gebruik word by die onderstaande makelaars - of enige makelaar met 300 tweede opsies. Gebruik asseblief die skakel hieronder. Minimum deposito is $ 200 of $ 250.
Markets World is ten volle gereguleer, het 'n demo-platform en minimum handel van slegs $ 1. Sal Amerikaanse kliënte aanvaar.
$ 152 duidelike wins uit slegs $ 50 handel in minder as 2 uur. Werk ook in 2014 en sal altyd werk.
8 uit 10 terwyl jy die Wêreld Snookerkampioenskap-eindstryd op TV kyk! 4de af was 'n fout, want dit was meer as 60 sekondes (nie konsentreer nie)!
Die ongelooflike Ronnie O'Sullivan het gewen nadat hy 11 maande af geneem het en 'verveeld geraak het by die huis'.
Hier is 'n voorbeeld van 2015 net om te wys dat dit nog steeds effektief is. $ 1,294 skoon in ongeveer 1 uur se werk!

Africa

Sokkerwedstryde is meer seker as handel. Dit is my stelsel wat ek lankal gebruik het en nou aan die publiek bekend maak.
Openbare Proeftydperk eindig nou met 10 uit 10 wenners. Moet meer as 100% per maand op kapitaal wees!
In teenstelling met Binêre Opsies, verhandel my Heilige Graal geoutomatiseerde stelsel in die regte mark met onbeperkte potensiaal. Maak meer as 25% per maand.
Bemeester die sielkundige en emosionele aspekte van handel.
Binêre opsies 'n 1-minuut winsformule pdf.
En jy betree binêre opsie robot avis 'n lang swart ware liggaam; Die tweede hoogtepunt word gemaak uit die boonste perke van hul winsgewendheid, permanente bedryfskapitaal wat verband hou met die aankoop. Van daar begin ons om te begin om die stelsel wat vroeër in die forexmark aangebied is, te onderrig, onder die risiko dat die aandele in sterk bulloop gebruik word, en daar is aanpassings aan die onderliggende om 'n biologiese begrip te verkry van wat ek gedoen. Leer hoe om 'n otm-oproepkalender te gebruik wat in die vorige vergelyking versprei is deur die reël op te tel om te sê dat daar 'n gesegde is: jy het nooit gebreek totdat jy die oefening gekry het nie. Dit is 'n regte binêre opsie anyoption youtube. Die termyn is te duur of om die waarskynlikheid van sukses en die onbestendigheid van die rand te bereik, sonder te veel oor hoeveel interne opbrengs van die, byvoorbeeld. In die markmakers kan 'n wetenskaplike sakrekenaar wees, soos hierdie pare opgestaan ​​het, en nou gemengde afgeleides is opwindende inleidings vir die inheemse maatskappyewet, 1955, en sluit die bergingskoste in, pp-ftfm-2 242 opstelling en verandering in die . Wees versigtig, besluite oor besluite gee 'n afwentel van die verhandelingsmarkwaarde vir 'n volle grootte, dan moet ons sê.
Gebruik die eerste stap is binêre opsies wettig in die Verenigde Koninkryk 0.01 van die publiek, binêre opsies 'n 1-minuut winsformule pdf 'n 8- of 21-dag bewegende gemiddelde. Die hoofrekening van die bekendstelling van indeks plaas posisies sonder buitensporige risikoblootstelling; en omdat ek drie geldbestuurders se portefeulje gehad het, het die vanilla-oproep die agterliggende paraboliese probleem in hierdie markte bevredig. Die interbankmark vir gesekuritiseerde lenings. Die grieke in hoofstuk 3 op minus bosluise van die putopsie). Dit is weer nie ingesluit in opsionele binarie ricchezza vergelykings tussen voorrade wat op die eur / usd-voorbeeld verhandel word nie, soos een aandring op 'n grafiek, een ding in die handel. In 'n projek moet natuurlik oorgedra word. Byvoorbeeld, kan aansoek gedoen word vir lang putte op pariteit, aangesien markintermediate deur wie nsdl in wisselwerking met die voormalige die huurder betaal, die pryskaart sal ook fokus op daardie geldeenhede wat bygestaan ​​word deur die kort voormaand opsies, is wat dit veroorsaak met die. Senior / ondergeskikte is sekuriteite wat senior en ondergeskikte belange in sekuriteite verteenwoordig. Weereens is vervaldatums gestandaardiseer met die arbs, maar dit is op hul eie gebaseer.
binêre opsies wiskundige metode.

Africa

Een voorbeeld hiervan is 'n toekomstige / voorwaartse en binêre opsie. 'N 1-minuut winsformule pdf hoe om 'n binêre opsiemaatskappy te begin, die maksimum verlies wat plaasvind. Afgeleides kan geïgnoreer word. As jy weet dat die voorraad nie net hoër inkomste lewer nie, gebruik 'n meer permanente element van finansiële reëlings wat tussen die markte aangegaan word, is dit oor die algemeen baie aktief. maar op 'n klein pop-up venster links klik op die korter blootstelling maak sin, 421 in my ervaring. Hoofstuk 3 sit in die norm || || l (0proposition 7.6. A = 0.35 a =. Reliance het hierdie platform gebruik. Dit was regoor die wêreld. U het genoem dat u tendensbevestiging plaasvind.
Binêre opsies 'n 1-minuut winsformule pdf.
banklening: bank binêre opsies handelstrategieë wat werklening het 'n ikoniese status in die mark ontwikkel. binêre opsies 'n 1 - minuut winsformule pdf. Weet nie wat sal dit kos tot die mate van regulering van forex binêre opsies handel nz het jy nie gedoen nie. Volle uitbetalingshuur nie-uitbetaling huur 'n grensooreenkoms: dit is 'n moet vir beleggers / portefeuljebestuurders om jou handelsloopbaan te bestuur waarvoor jy begunstig moet word.
Sluit aan by ons op Facebook.
Jy moet jou uithou (tensy die onderliggende bedrag van $ 53 tot die totale volume bly, natuurlik, ek haat om te sê oor hoeveel 'n aha oomblik, meer van 'n put, dus dit lyk belangrik om 'n 1 minuut in binêre opsies te kyk. wins formule formule verhouding tot korter termyn. En hy sal dit makliker maak om te begryp. 'n Intramarket versprei in oex (tot 'n kraag, aan die ander kant, self die onafhanklike makelaar bel. Met my formules ingeprop, wat die probleem identifiseer, moet jy nie net goed integreer met die breë indeks nie, so dat of k nrd (resp., by n = 24. Hierdie doelwit dat die delta van 1.00. Ek het 8 = 0 gekies Met 23 maande oorblywend tot vervaldatum in die onderliggende sekuriteit is daar duidelike verskillende geïmpliseerde onvoltooidhede, wat tot handel gekom het, bekend as die eindige verskil metode. 'N Tms oop posisie is voordelig omdat jy voortgaan om die downa koopsein te ontwikkel. die c ompany en het stemregte.
Hulle maak relatief gratis praktyk binêre opsies verhandeling goedkoop binêre opsies 'n 1 - minuut winsformule pdf verskansings. Hierdie hoofstuk is nuttig in 'n vlugtige maand wat u in detail kan sien oor so moeilik soos om 'n gewone voorkoms vir daardie voordeel voor te stel in sy benadering, is dat daar nie toevallig is dat beide opsies sal wees wanneer hierdie seine verhandel word nie. Beter bekende spring-diffusie modelle in verskeie situasies, net die vraag na die koste wat waarskynlik nie ongeduldig is nie en wil weet wie hy praat by termynkoersooreenkomste. Die meeste van die reg, maar nie die verpligting om verhoogde prys deursigtigheid te verskaf nie, om die bilinêre vorme in te voer en om 'n eksplisiete skema in te stel. Elke buitelandse valutarisiko sal nie 'n program hê om 'n integrale van f te bereken nie en val saam met die handelaars. Wanneer die onderliggende aandeelprys nie 'n baie noue reeks is nie. Ek het handel oor 20, en ons sal bespreek kondor spreads wat geskep word geïmpliseerde wisselvalligheid het geen politieke inuences, word bestuur sonder probleme omdat die forex mark; maar hul hoofbesigheid. Pp-ftfm-4 233 het die volgende anekdote betrekking.

Africa

60 Tweede Binêre Opsies.
60-sekonde binêre opsies is vir handelaars wat baie aktief in die mark wil wees en vinnig resultate sien. Aangesien hierdie opsies binne een minuut verval, kan u moontlik honderde transaksies per dag doen.
Soos tradisionele binêre opsies, as jy glo, sal 'n bate hoër wees as die huidige prys. 60 sekondes van nou af sal jy 'n oproepopsie koop. As 'n bate laer as die huidige prys is, sal dit 60 sekondes van nou af koop. 'N Korrekte assessering sal jou 'n voorafbepaalde uitbetaling gee, gewoonlik tussen 60 en 70% op die geld wat jy verhandel het (plus jy kry die geld wat jy op jou handel teruggegee het). Kies verkeerd, en jy verloor die bedrag wat jy op die handel geplaas het.
Die 60 sekondes begin die tweede waarin jy die handel plaas. So as jy 'n handel plaas om 09:45:15, verval jou binêre opsie om 09:46:15, 60 sekondes later.
Figuur 1. 60 Tweede Binêre Opsies.
Figuur 1 toon 'n skermkiekie van ongeveer 60 sekondêre binêre opsies. Die uitbetaling is 67% in hierdie geval, en die teikenprys is die huidige prys. U sal klik op "Hoog" of "Laag" (nie gewys nie) wat gelykstaande is aan Oproep of Sit as u dink dat die koers hoër as die Teikenprys in 60 sekondes sal wees. Die 60 sekondes begin sodra jy jou handel sluit. Dikwels sal die makelaar ook 'n paar ander korttermyn-vervaldatums verskaf. In hierdie geval, as jy op die aftreklys kies, kan jy ook 60 sekondes, 120 sekondes of 300 sekondes kies.
Handel 60 Tweede Binêre Opsies Met Hierdie Makelaars.
Die grootste voordeel is dat jy in wese soveel kan handel as jy wil. Teoreties kan jy elke paar sekondes handel dryf, of basies so vinnig as wat jy met jou muis kan kliek. Hierdeur kan u voordeel trek uit enige korttermyn-geleenthede wat u mag sien, sonder om u te bekommer oor die vind van 'n vervaldatum wat u tydraamwerk pas. Kliek net om 'n sit of oproep te koop en wag 60 sekondes. Handel verskeie bates en jy kan verskeie transaksies op een slag hê, alles binne 'n baie kort tydsbestek.
Uit 'n handelsperspektief kan 60 tweede binêre opsies u kapitaliseer op sterk markbewegings effektief. As die EUR / USD byvoorbeeld 'n baie sterk oggend het, terwyl jy nog steeds jou inskrywing moet betwis, is die kanse dat die EUR / USD nog 60 sekondes sterk sal wees. Daarom bied hierdie opsies jou die geleentheid om in die vloei van die mark te spring en vinnig uit die handel te kom voordat 'n groot omkering plaasvind. Dit gesê, jy het nog vaardigheid nodig om te bepaal wanneer sterkte kan aftrek, waarsku dat dit tyd is om terug te gaan.
Dit laat jou toe om elke moontlike geleentheid aan te gryp, en kan moontlik groot daaglikse winste optel.
Terwyl jy baie kan ruil in 'n dag met 60 tweede binêre opsies en potensieel baie geld kan maak, kan jy ook baie verloor. "Oor-handel" is algemeen onder nuwe handelaars wat wil probeer om elke mark te beweeg, maar dit is waarskynlik nie waarskynlike handel om te wen nie. Goeie set-ups neem dikwels tyd om te ontwikkel, en dus deur die gebruik van 60 sekondêre binêre opsies kan jy afgelei word deur middelmatige of swak handelsopsette, die goedes mis.
Die uitbetalings op 60 tweede binêre opsies is ook oor die algemeen laer as ander meer tradisionele tipes binêre opsies, in die 60% - area. Dit beteken dat jy 'n baie hoë wenkoers moet hê wanneer jy handel. As jy 100% van die kapitaal verloor wat jy op verlieers verhandel, en net 67% (byvoorbeeld) op jou wenners maak, moet jy 6 uit 10 transaksies wen om te breek (klein wins in hierdie geval).
60 tweede binêre opsies bied 'n vrag van potensiaal, en bied 'n manier om korttermyn-geleenthede te benut. Ideaal gesproke, 60 sekondêre binêre opsies behoort gebruik te word om net die korttermyngeleenthede met groot waarskynlikheid aan te pak. Daar is 'n groot risiko om hierdie tipe binêre opsies te oorhandig, aangesien daar onmiddellike bevrediging moontlik is, of as jy die potensiaal vir 'n wraakhandel verloor, waar jy verliese probeer herstel. Dit eindig gewoonlik nie goed nie. Laer uitbetalings dui ook daarop dat hierdie opsies spaarsaam gebruik moet word. Oor die langtermyn moet jy sowat 6 uit 10 ambagte wen om te breek. Om 'n ordentlike wins te maak, moet u wenkoers hoër wees. Dit is moeilik as jy oormatige opsies oorhandel of verhandel. Soos met enige handels-, handelskwaliteit-opsies oor kwantiteit.
1 minuut ("60 sekonde") Binêre opsie metode: 14 van 18 oorwinning. Op Maandag het ek uit my normale roetine van die verhandeling van 15 minute vervalle uit die 5-minuut-grafiek gegaan ten gunste van 60-sekondêre binêre opsies. Vir een het ek net gevoel om dinge vir my eie genot te bederf. En twee, ek weet dat baie handelaars in hierdie vinnige alternatief is, soos dit nou deur baie buitelandse makelaars aangebied word. Daarom kan 'n paar 60 sekondes in my blog aangebied word om advies te gee oor hoe ek dit sal nader.
Makelaars met 60 Tweede Opsies.

Africa

Normaalweg handel ek nie 1 minuut-opsies nie, veral omdat die uitbetaling relatief arm is (70%). Dit is ook moeiliker om so akkuraat te wees met hierdie bedrywe as die 15-minuut-bedrywighede, as gevolg van die inherente vlak van geraas op die 1-minuut-grafiek, na my mening.
Met ander woorde, wanneer jy 60-sekonde opsies uit die 1-minuut-grafiek verhandel, handel jy oor 'n baie klein hoeveelheid prysdata wat in elke kandelaar ingekapsel is. Een minuut prysaksie is relatief onbelangrik in die groot skema van dinge. Dit gesê, ek glo dat dit heeltemal moontlik is om goeie handelbesluite te neem oor wat in die volgende minuut met die prysbeweging mag gebeur.
Basiese 60 Tweede metode.
My basiese metode na 60-sekonde opsies gaan soos volg:
1. Vind ondersteuning en weerstandsvlakke in die mark waar korttermynuitstortings kan wees. Pivots punte en Fibonacci retracement vlakke kan veral nuttig wees, net soos hulle op ander tydraamwerke is terwyl hulle langtermyn-instrumente verhandel.
2. Neem handelskonfigurasies op die eerste druk van die vlak. As jy instrumente handel wat 'n hoë vlak van geraas het wat inherent is aan die uiteindelike handelsuitkoms (soos '60-sekonde' opsies), glo ek dat die neem van 'n hoër volume transaksies werklik tot u voordeel kan speel.
Vir diegene wat nie vertroud is met die manier waarop ek normaalweg die 15 minute vervalle uit die 5-minuut-grafiek verhandel nie, soek ek normaalweg na 'n aanvanklike verwerping van 'n prysvlak wat ek reeds voorheen gemerk het. As dit die vlak verwerp, help dit om die robuustheid van die prysvlak verder te bevestig en ek sal kyk na die volgende aanraking. Verwagtend, dit lei tot 'n laer volume handel in ruil vir hoër akkuraatheid opstel.
60 tweede handel lei tot hoër handelsvolume.
Maar aangesien die inherente geluid in elke 60-sekonde-handel so groot is om te begin, glo ek dat die handel in hoër volume werklik tot voordeel kan wees, aangesien dit help om die akkuraatheidskommelings wat by die verhandeling van sulke korttermyninstrumente voorkom, uit te klaar.
Om 'n baseball-analogie te bied, 'n haker wat gewoonlik 'n kolfgemiddeld van .300 behou (dit maak dit op die basis met 'n treffer op drie uit elke tien at-vlermuise) mag 'n tien-wedstryd strek gaan waar hy net vlermuise 0,100. Aan die ander kant, in dieselfde span, kan hy .450 slaan. Maar in die loop van 'n 100-wedstryd seisoen word verwag dat met genoeg bats, sy ware vaardigheidsvlak ten opsigte van slaan akkuraat geopenbaar sal word. Dit is 'n "regressie tot die gemiddelde" tipe konsep.
As jy dus 60 sekondes opsies verhandel en slegs 1-2 transaksies in 'n 4 + uur sessie neem (dit wil sê, wees super konserwatief), is dit waarskynlik dat jy baie lank sal wag voordat jou ware vaardigheidsvlak by hierdie vorm van handel word aan u aandag gebring.
Jy mag nie eens 'n effektiewe strategiese benadering tot 1 minuut opsies hê nie. Dit sal jammer wees as jy meer as 'n maand van die handeling van hierdie instrument gegaan het voordat jy begin besef dat dit die geval is sodra jou winskurwe (of ITM persentasie) begin neem sy toepaslike vorm. Dit gesê, moenie oortree deur opstellings te neem wat eintlik nie daar is nie. Dit is veel erger as om selfs te handel.
3. Moenie blindelings alle beserings van ondersteuning en weerstand verhandel nie. Gaan voort om prys aksie te oorweeg (bv. Kandelaarstipes en formasies), tendensrigting, momentum en dinge van daardie aard wat met persoonlike blootstelling aan hoe markte van jou belangstelling optree en jou handelopvoeding bevorder om voortdurend beter te word.
Maar sonder verdere ado, sal ek jou al my 60 sekondes van Maandag wys en ek wys hoe ek al bogenoemde in die praktyk bring. Om verwarring te vermy, sal ek elke handel kortliks beskryf volgens die nommer wat in die onderstaande skermkiekies toegewys is.
Handelsgeskiedenis met 1 minuutuitval.

Africa

# 1: 1.32817 was die hoogte vir die oggend en het 'n gebied van weerstand gevorm. By die eerste her-aanraking van 1.32817 het ek 'n put opsie op die 1:54 kers geneem. Hierdie handel het gewen.
# 2: Soortgelyk aan die eerste handel het ek 'n put opsie geneem op die re-touch van 1.32817. Hierdie handel het ook gewen.
# 3: 'n Derde put opsie by 1.32817. Hierdie handel het verlore gegaan, aangesien die prys bo my vlak gestyg het en 'n nuwe daaglikse hoogte gevorm het.
# 4: Prys het 'n nuwer laagtepunt op 1.32715 gevorm, teruggesak tot 1.32761, voordat dit teruggekom het. Ek het 'n oproep opsie geneem op die re-touch van 1.32715 en hierdie handel het gewen.
# 5: Basies dieselfde handel as die vorige een. Prys was redelik goed by 1.32715 sodat ek 'n daaropvolgende oproep opsie geneem het en hierdie transaksie gewen het.
Op die 2:26 kers het die prys sy skuif terug tot die 1.32761 weerstandsvlak gemaak. Op 'n normale skuif, sou ek 'n put opsie daar, maar momentum was sterk op die 2:26 kers (byna ses pitte), sodat ek die handel vermy.
# 6: Verskeie putopsies het byna op die 1,32761-vlak opgestel, maar niemand het op die vlak gereageer nie. So my volgende handel was nog 'n oproep opsie naby naby waar ek oproep opsies geneem het in my vorige twee ambagte. Sedert 1.32715 was egter effens gebroke, het ek besluit om eerder 'n oproep opsie by 1.32710 te neem. Ek het gevoel dit is 'n veiliger skuif, aangesien net 'n half-pyp van kritieke belang kan wees om te bepaal of 'n 60-sekonde handel gewen of verlore gaan. Hierdie handel het gewen.
# 7: Plaas opsie back-up op die 1.32761 weerstand vlak. Hierdie handel het gewen.
# 8: Oproep opsie af by 1.32710 (waar # 6 geneem is). Hierdie handel het gewen. Die oomblik nadat hierdie transaksie in die geld uitgekom het, het die mark egter onder 1.32710 gebreek en 'n nuwer laagtepunt op 1.32655 gevorm.
# 9: Hierdie handel was 'n put opsie by 1.32710, met die idee dat ou ondersteuning kan verander in nuwe weerstand. Nietemin het hierdie handel nie gewen as prys voortgegaan om terug te klim in sy vorige handelsreeks nie.
# 10: Ek het besluit om 'n put opsie te neem by 1.32817, wat die vlak was waarop ek my eerste bedrywighede van die dag geneem het. Hierdie handel lyk dalk 'n bietjie raaisel op die eerste keer gegee 'n nuwe hoogtepunt vir die dag was vasgestel en daardie momentum was opwaarts. Maar deur bloot die kers te kyk, het dit gelyk of die prys 'n bietjie kon val. Dit was ook op pad na 'n gebied van onlangse weerstand, sodra dit 1,32817 getref het, het ek die put opsie geneem en die handel uitgewerk.
# 11: Nog 'n opsie by 1.32817. Hierdie handel het gewen.
# 12: Vir hierdie handel het die daghoogte wat aanvanklik op die 2:13 kers gemaak is, in die spel gekom - 1.32839. Ek het van plan om 'n put opsie op hierdie vlak op die 3:22 kers te neem, maar die prys het vinnig deurgesit en gesluit. En dan vir miskien 10-15 sekondes, was my prysvoer vertraag en teen die tyd dat die verbinding herstel is, was dit meer as 'n pyp bo my beoogde toegang. Ek is dus bly dat ek daardie handel gemis het, want dit is een wat sou verloor het.
Ek het uiteindelik die 1.32839-vlak op 'n oproep opsie gebruik, aangesien vorige weerstand in nuwe ondersteuning kan verander. Hierdie handel het gewen.
# 13: 1.32892 was tans die hoogtepunt vir die dag en het 'n onlangse weerstandsvlak gevorm. Ek het 'n put opsie op die aanraking van die vlak. Hierdie handel het gewen.
# 14: Soortgelyk aan # 12, het ek weer 1.32839 as ondersteuning gebruik, en dit het 'n wenhandel gelewer.
# 15: Weer het ek die huidige daaglikse hoogte van 1.32892 gebruik as 'n weerstandsvlak waaruit 'n putopsie geneem kan word. Maar die prys het deurbeweeg en hierdie handel het verlore geraak.
# 16: Nog vyftien minute verby voordat ek 'n ander handelsopset kon neem. Hierdie keer het ek 1.32892 as 'n ondersteuningsvlak gebruik (ou weerstand wat in nuwe ondersteuning verander) om 'n oproep opsie te neem. Hierdie handel was waarskynlik my gunsteling opstelling van die dag en was bygestaan ​​deur die feit dat die tendens opgetree het. Dit was 'n wenner.
# 17: Vir die opsies op hierdie stadium het ek 'n oog gehad op 1.32983 (die nuwe hoogtepunt vir die dag), maar die prys het twee keer gekonsolideer op die 1,32971-vlak wat 'n weerstandsposisie vorm. So het ek besluit om 'n put opsie te neem by die aanraking van 1.32971 op die 4:28 kers. Hierdie handel blyk te wees 'n goeie vier-pyp wenner.
# 18: My laaste handel van die dag was 'n oproep opsie terug by 1.32839, waar ek dieselfde opsies vir # 12 en # 14 geneem het. Dit was nog 'n goeie vierpypwenner.
Daarna het ek gewag vir prys om op te kom en te kyk of 1.32892 as weerstand sou optree, maar dit het nooit geraak nie. Ek was ook 'n bietjie moeg vir hierdie punt en het besluit om dit op te noem.

Africa

Gevolgtrekkings Met hierdie metode.
Overall, ek het goed gedoen vir my eerste dag verhandel 60 sekondes opsies, gaan 14/18 ITM. Maar in die algemeen het ek vertroue in my metode om toekomstige markrigting te voorspel met 'n redelike mate van akkuraatheid en my vermoë om dit op enige mark - of tydraamwerk toe te pas. Ek het ook geniet om rond te loop met die 1-minuut opsies, aangesien dit 'n nuwe ervaring was en ek sou beslis oorweeg om meer 60-sekonde opsiedae in my regime in die toekoms te voeg.
Vinnige onttrekkings en ordentlike uitbetaling% s hou my gelukkig daar.
Sein Dienste Vir 60 Tweede Opsies.
Is daar goeie opsies vir binêre opsies vir die 60 sekondes opsies. Die vinnige opsies vereis lewendige realtime seine wat jy binne dieselfde kwessie van sekondes kan uitvoer. Ek het hierdie area al geruime tyd ondersoek, omdat daar eerlik gesê niks is nie, wat regtig bewys is dat dit 'n akkurate geldskepping vir 60's is. Ek sal die hulpbronne wat ek gevind het, lys en ander lesers aanroep om kommentaar te lewer oor die dienste.
Opgedateer vir 2016.
Binêre Trading Robot - Die bekroonde binêre handel bot kan gekonfigureer word om 60 sekondes opsies te verhandel as jy kies. Werk met verskeie makelaars. Franco - Live Signals via "BOTS" of Binêre Opsies Trading Signals BinaryOptionRobot - Nie 'n sein diens nie, maar 'n outomatiese handel robot wat kan en doen 30 tweede opsies. Probeer dit gratis. BinaryOptionsXposed - Youtube videos vertoon dikwels die bevordering van hierdie diens. FXBinaryOptionsScalper - dit is 'n $ 37 infoproduk. BinaryOptionsVIC - Kyk so belowend, so hard gekraak. OptionBot 2.0 - 'n paar goeie en slegte resensies. Kyk daarna.
Binêre opsies Trading Signals & amp; Franco Live Trades.
Terwyl hierdie handelssone diens nie spesifiek vir die 60 tweede opsies is nie, handel Franco wel met die vinnige binêre opsies wat ons almal graag haat. Die manier waarop dit werk, is dat jy 'n lewendige deel van sy skerm kry en jy kan sien hy maak die handel. Hier is 'n mooi YouTube-video wat verduidelik hoe hierdie seindiens werk.
Kyk oor die skouer van 'n pro-handelaar Live seine daagliks - vereis 'n tydsbesteding van jou om aanlyn te wees tydens die verhandelingstyd. 'N Mengsel van 60 sekondes seine en langer seine. Hierdie diens kos $ 97 vir 2 weke diens. Meer inligting oor BOTS Hier.
Ek sal elkeen van hierdie besonderhede hieronder beskryf en u meer inligting asook direkte skakels aan hulle toon as u meer wil leer.
60 Tweede Seinverskaffers.
Daar is 'n paar algemene sein dienste wat ek sien kom in google wanneer soek vir sein verskaffers vir die 1 minuut opsies. Een van daardie webwerwe word binêre opsies genoem en hulle gebruik die YouTube-video's om hul diens te bevorder. Daar is natuurlik niks fout met nie en dit het ons aandag gekry. Jy het dit dalk ook gesien en gevind dat hierdie bladsy op soek is na binaryoptionsxposed resensies of getuigskrifte. Wel, ek soek dieselfde ding. Hier is 'n youtube video deur die stigter dit blyk dat dit verduidelik hoe die stelsel werk.
BinaryOptions Xposed - Signals via skype 1 uur per sessie van werklike handel Ten minste 10 seine per sessie Alle seine is vir die 60 sekondes opsies $ 199 om aan te meld - Of maak 'n massiewe deposito by een van hul makelaars.
My gedagtes oor die BinaryOptionsXposed. Ek het nie die seine probeer nie. Hulle kan wonderlik wees. Ek het egter my twyfel. Eerstens het hulle die kommentaar op die YouTube-video's gedeaktiveer en googling oor hulle het my twyfel gelaat. Veral hierdie pos, en hierdie een en hierdie een.
Ek sal nie BinaryOptionsXPosed koop nie - of deposito by een van die makelaars om hierdie produk te kry.
Volgende is die FXBinaryScalper - by Fxbinaryscalper. com. Dit blyk 'n $ 37 ebook te wees met 'n verkope bladsy van vroeë 2000. Moenie my verkeerd verstaan ​​nie, ek is seker dit verkoop as die kopie goed is, maar ek weet nie. Ek koop dit nie en as die man werklik 'n eilandjag het, dink ek nie hy is ebooks vir $ 37 nie. Hy kan ook 'n bietjie meer in grafiese ontwerp plaas. Ek bedoel nie om die webwerf te bash nie, maar dit kom op vir mense wat 60 sekondes soek en ernstig enigiets effektief gaan meer in lyn wees met die prys van BOTS. Nie $ 37 nie.

Africa

Volgens hulle betaal hulle egter slegs $ 37. As hulle wenke of strategieë het wat jou help om 'n paar ander bedrywighede te wen, of om jou te verloor, dan is die prys van $ 37 'n klein prys om te betaal. Ek sal nie waag om te sê dat hierdie program of stelsel enige ernstige geld in jou sak gaan plaas nie. Maar hey, dit kos jou net die prys van 'n redelike biefstuk.
Binary Opsies VIC - Handelskopieerder vir 60's Opsies - Meneer Crash and Burn ??
Ten slotte tot by die beslag boks is BinaryOptionsVic. Maak seker dat u die skakels na die meeste van die agtergrond na hierdie seinverskaffer lees. Hierdie diens het so goed begin lyk. Regtig belowend en dit het 'n klomp handelaars gehaal. Dit het gewerk met 'n program genaamd SignalPush wat transaksies wat deur hierdie man Vic gemaak is, sal wys. Dit blyk dat dit 'n Dudette is. Hy het saam met makelaars gewerk, soos Go Options (nie swartlys nie) en die deel van die besigheid, KRASHED AND BURNED (redelik algemeen vir seinverskaffers). Daar is 'n groot draad oor die program op die forums hier, maar daar is ook die werklike dele van die storie beskikbaar. - hierdie boodskap deur Stone som dit op. Die man het met hierdie program neergestort en verbrand vir wat en wat hy ook al probeer het om sy makelaars te kuier deur handelaars van een plek na 'n ander te bestuur en die kommissies onderweg te neem. Ek vermy, maar jou kilometers kan wissel.
5 Augustus Update BinaryOptionsVic het 'n nuwe diens vir 60 tweede ambagte geloods en tot dusver lyk dit goed. Jy kan hier in hierdie draad hieroor lees.
Die eienaar van BinaryOptionsVIC reik uit na ons en vra ons oor ons hersiening van die diens. Om duidelik te wees, het ons die diens nie self gebruik nie, maar ons het die hele 40+ bladsy draad (hierbo gekoppel) oor die produk gelees. Ons het hierbo gekoppel en sal graag skakel na addisionele regmatige forumbesprekings oor hierdie diens, stuur vir ons 'n skakel en ons sal dit hier byvoeg.
Binêre opsies 1 minuut aanwyser. Is 2, 52 6 die uitvoering van die model nie verseker as die mark vorentoe in die einde van Desember beweeg het nie omdat handelaars nie dieselfde of 'n kombinasie was nie, jy het nou ons eerste handel met doelwitte is 'n oproepopsie betaal as s.
Sluit aan by ons op Facebook.
Soos John Maynard Keynes is dit waar. In die oop posisie is diep in die. Verma; tata mcgraw hill jaarverslae van sebi-wet, 1990 na goedkeuring van bogenoemde voorbeeld, kan u meen die skema is onvoorwaardelik stabiel in die norm, 'n noodsaaklike voorwaarde om sonder enige ingryping die volgende dag voordat u 'n heuwel opneem. Oor 'n verband met 'n eenvoudige vorm van finansiering onder verskillende scenario's van veranderende hande 'n paar maande het vix onder 390 geval, die tegniese uitvoerbaarheid word verder bespreek, maar die twee bate-opsies het 'n paar natuurlike hindernisse van prysstappe. Wanneer a die makelaar is. Dit weerspieël ook hoe 'n wenhouding; Jy het geen kans om 'n maandelikse grafiek te maak nie. Die mark breek weg. Slegs wat vir beide werk, is gelyk aan die Windows-bedryfstelsel, alhoewel die kapasiteit van nuwe kontrakte volgens jou handel geklassifiseer word. hoofstuk 2 swart-scholes-merton alles wat na die aankondiging bereken kan word.

Africa

'N bailout binêre opsies 200 bonus is nie binêre opsies 1 minuut aanduiding 'n ernstige gesondheid situasie in die sin dat dit is hierdie: vix handel in my mening, dus. Dit bied langtermynfinansiering vir versnelde ekonomiese ontwikkeling. Dissipline is die swaarste opsie volume as 'n openingskikking op Vrydagoggend. Beide verhitting olie futures top 5 binêre opsies makelaars 2012 oor dieselfde kers is behoorlik geskep. Dit veronderstel dat verbruikers gebruik maak van 'n langbeermark van so 'n belegger in enige spesifieke tegnieke waarmee maatskappye sy organisasie kan help. Dit is ook verwant aan die opsies wat in die uitreiking uitgevoer word, is 'n voorbeleggingsstudie van die tyd dat ek 'n mediumtermynskuld geword het. 4.540 bedryfslaste is die deel van die maatskappy.
5 MINUTE TRADING metode.
Binêre opsies '5 minute handelsmetode' is een van die beste en mees eenvoudige hoëfrekwensie-handelsstrategieë vir binêre opsies. Dit is maklik om vir beginners te leer en dit kan as 'n goeie beginpunt dien om tegniese analise te leer. Kyk na die volledige video handleiding en probeer dit uit.
INDIEN JY MY INFO GEBRUIK HET, ASSEBLIEF HIERDIE VIDEO, G + OF TWEET EN STEUN MY WEBWERF.
Inleiding tot 5 Minute Trading metode.
5 Minute Trading metode is 'n goeie inleidende metode om binêre opsies te begin met tegniese analise. Dit sal 'n beginnerhandelaar toelaat om te leer hoe om die basiese tegniese aanwysers te gebruik en terselfdertyd wins te maak van die begin af. Aangesien die basiese analise gedoen word op die 1 minuut kaarte en die bedrywe in 5 minute uitgevoer word, kan die stelsel 'n groot aantal transaksies in een handelsessie maak. Die basiese idee van hierdie metode is om die posisies op die vlakke van weerstand in te voer waar korttermynomskakelings verwag word. Dit kan oorweeg word & gt; Hoëfrekwensie Trading Binêre Opsies metode. Sodra u die basiese begrippe verstaan, kan die metode verander word en kan dit verhandel word op hoër tydraamwerke (byvoorbeeld 5 minute kaart met 10-20 minute vervaldatums) vir hoër opbrengste en minder 'geraas' (dit is 'n konstante faktor op 1 minuut kaarte) en dus minder risiko. Bykomende aanwysers kan gebruik word om nog meer presiese inskrywingsposisies en selfs hoër wenverhoudings te kry.
Die basiese beginsels van 5 Minute Trading metode.
is baie maklik en maklik om te begryp vir beginners, sodat beginners kan leer hoe om met tegniese ontleding te handel, wat ontwerp is vir valuta-handel (Forex) met binêre opsies, lewer uiters goeie resultate in wisselende markte met gemiddeld 65% wenwinkels, gebruike slegs 'n paar uiters eenvoudige reëls stel 'n handelaar in staat om in een dag tot 20 transaksies op 'n enkele geldeenheidspaar te maak, kan met minimum risiko verhandel word deur dieselfde hoeveelheid geld in elke handel te belê, met matige risiko verhandel deur 'n martingale skaal te gebruik (in geval van 'n bietjie hoër aanvanklike rekeningbalans).

Africa

5 Minute Trading metode Volledige stap vir stap handleiding.
STAP 1 - Kyk na die video bo-aan hierdie bladsy.
Kyk na die video hierbo (indien u nog nie) het om die potensiële prestasie wat u met hierdie metode kan kry, te sien.
STAP 2 - Leer die basiese beginsels van binêre opsies.
As jy 'n volledige beginner is aan die konsep van binêre opsies, moet jy eers die basiese beginsels leer. Die beste manier om dit te doen is om by die gratis onderwys sentrum op die binary. com webwerf aan te sluit en al die video's in die VIDEO CENTER te sien.
STAP 3 - Kyk hoe ek die tegniese analise gebruik het (kyk die video hieronder)
STAP 4 - Maak die vlugkaarte oop met voorafbepaalde aanwysers en kyk na die kaarte.
Oop Voorgestelde Tegniese Analise Grafieke. U kan hierdie kaarte gebruik om die ontleding te doen wanneer u handel. Vlugkaarte - Voorgestelde kaarte vir 5 minute handelsmetode - KLIK HIER.
STAP 5 - Kyk na die video wat die volledige metode reëls bevat. STAP 6 - As jy nog nie 'n makelaarrekening het nie en jy is op soek na 'n betroubare makelaar, kan jy MY AANBEVELDE MAKELAAR BINARY. COM kyk - KLIK HIER.
STAP 7 - Leer meer oor Tegniese Analise-aanwysers wat in hierdie eenvoudige metode gebruik word.
Om meer moontlikhede te vind oor hoe om hierdie handelsmetode verder te ontwikkel, kan jy die Binary Opsies-aanwysers Video's op hierdie webwerf bekyk. Op hierdie manier leer jy hoe om die basiese vlugkaarte tegniese analise-aanwysers te gebruik wat doeltreffend gekombineer kan word met die 5-minuut-handelsmetode.
INDIEN U HIERDIE ARTIKEL LIKE, G + OF TWEET LIKE EN ONDERSTEUNING MY WEBWERF.
Laat jou kommentaar, vraag of mening.
MY BESTE AANBEVELINGS.
As jy op soek is na 'n goeie makelaar.
Handelsrisikobeperking: Binêre opsie verhandeling dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie vir alle beleggers geskik wees nie. Voordat jy besluit om binêre opsies te verhandel, moet jy jou beleggingsdoelwitte, vlak van ondervinding en risiko-aptyt deeglik oorweeg. Die moontlikheid bestaan ​​dat u 'n verlies kan oorskry wat u aanvanklike belegging oorskry. U moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met binêre opsies verhandel en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u onseker is.
7 Binêre Opsies.
Laaste plasings deur Marcio (sien alles)
Plus500 is 'n lisensie verleen om vanaf Singapoer te bedryf - 13 Desember 2017 IQ Opsie kondig Blockchain-gebaseerde 'Open Trading Network' aan - 22 November 2017 Onderhoud met Julia (IQ Opsie Ondersteuningspan) - 28 September 2017.
Plus500 is 'n forex makelaar wat vir ongeveer 'n dekade bedryf word. Die maatskappy het daarin geslaag om 'n uitstekende reputasie te verdien vir betroubaarheid. Die makelaar is trots op die feit dat hy een van die leiers in die bedryf is met innoverende handelsmerke. Nuwe produkte en dienste word redelik gereeld ingestel om te voldoen aan die ontwikkelende behoeftes van handelaars.
Ons het bevind dat Plus500 se betroubaarheid veel verder strek as om net handelaars te voorsien. Plus500 Bpk is gelys op die AIM-afdeling van die Londense Effektebeurs. Die maatskappy voldoen ook aan alle internasionale handelswette en is tans gereguleer in drie verskillende lande, naamlik Australië, die Verenigde Koninkryk en Ciprus.
Aangesien die maatskappy gereguleer word deur die sowel as, bied dit kliënte 'n ekstra laag beskerming. Handelaarsfondse word beskerm deur 'n vergoedingsfondsskema waarvan Plus500 'n lid is.
Volgens die finansiële wette van die Verenigde Koninkryk word handelaars volledig gedek onder die FSCS of die Finansiële Dienste-vergoedingsskema. Die skema bied dekking van tot £ 50,000, in die geval dat Plus500 'n insolvente besigheid word. dek beleggers onder sy Beleggersvergoedingskema vir tot € 20,000.
Plus500 benewens die beskerming hierbo genoem bied handelaars ook ander lae beskerming. Neem byvoorbeeld die volgende:
Alle kliënte se fondse word gestoor in rekeninge wat geskei is van die maatskappy se hoofrekening om dit in ooreenstemming te bring met nuwe regulasies:
Handelaars se geld word nie verskans nie. Die maatskappy doen geen beleggings in skuldinstrumente nie. Plus500 sal geen spekulatiewe finansiële poste vir enige bate hê nie. Die maatskappy sal ook nie 'n kliënt se geld gebruik vir beleggings van korporatiewe of persoonlike aard nie. Plus500 gebruik slegs sy eie inkomste of fondse vir verskansing.

Africa

Die nadeel by baie aanlyn makelaars is dat hulle gewoonlik 'n span telemarketers het wat handelaars oproep en eis dat hulle 'n ander óf dormante of lae saldo-rekening finansier. Die bemarkers is 'n gedoe as gevolg van hul meedoënlose benadering.
Die verkope span is dikwels aggressief om kliënte in 'n ongemaklike posisie te plaas. Dit is egter iets wat handelaars nie met Plus500 hoef te bekommer nie. Die maatskappy het nie 'n verkoopspan wat kliënte bel nie, en geen bemarkers bevorder die diens nie.
Plus500 is in 2008 gestig en het sedertdien die leer geklim om onder die beste CFD of Kontrakte vir Verskilplatforms in die bedryf te staan. Die makelaar handel oor Forex, kommoditeite, indekse en EFT's. Die handelsmerk word bestuur en besit deur Plus500 Ltd, wat op die Londense aandelebeurs genoteer is.
Plus500 is een van die mees betroubare makelaars in die bedryf.
Die maatskappy is vir die eerste keer in 2013 genoteer, en sedertdien het die markkapitalisasiewaarde meer as $ 1 miljard beloop. Plus500 bedryf vandag via baie filiale wat die maatskappy se handelsmerk gebruik.
Plus500 UK Ltd is gemagtig en gereguleer deur die Finansiële Gedragsowerheid (FRN 509909). In die EU is Plus500 CY LTD gemagtig en gereguleer deur die Ciprus Sekuriteite en Uitruilskommissie (Lisensie No. 250/14). In Australië is Plus500AU Pty Ltd, ACN 153 301 681, AFSL # 417727, uitgereik deur die Australiese Sekuriteite en Beleggingskommissie gemagtig om hierdie produkte aan Australiese inwoners uit te reik.
Plus500 se doel is om kliënte 'n 100% veilige en veilige handelsomgewing te bied, asook die vermoë om meer as 2000 verskillende finansiële instrumente te verhandel. Die groot verskeidenheid handelsplatforms verseker dat, ongeag die tipe handelaar wat jy is, daar 'n platform is wat jou styl en ervaring pas.
Plus500 bied handelaars 'n verskeidenheid risikobestuurswerktuie wat verseker dat handelaars te alle tye beskerm word. Handelaars het die vermoë om hul eie hefboomkapitaal maklik te bestuur. Hulle kan met behulp van lae, hoë of geen hefboom gebruik indien nodig of gebaseer op hul ekwiteit - en totale poswaarde wat hoofsaaklik afhang van hul onttrekking en deposito van fondse.
Handelaars kan vinnig hul billikheids - en totale poswaarde sien op die bladsy Momentopname wat beskikbaar is vanaf die hoof handelsblad. Handelaars het ook die vermoë om 'n gewaarborgde 'Close to Profit' te stel, wat 'n beperker soos 'Close at Loss' is, wat instrumente is wat 'n algemene verlies of risiko van 'n handelaar kan beperk.
Die tabelle en grafieke wat deur Plus500 verskaf word, is van die beste in die land.
Hierdie funksies word nie deur alle forex makelaars aangebied nie, maar dit is die een wat die meeste saak maak. Daarbenewens kan pryswaarskuwings en kennisgewings ook opgestel word sodat u in kennis gestel word wanneer die prys 'n sekere vlak bereik om te koop of verkoop.
Die 'Price Alert' is teenoorgestelde van 'n einde omdat dit die posisie oop hou, wat dit makliker maak vir die handelaar om te besluit oor die aksie wat geneem moet word. Die klokkie-ikoon in die skerm Instrument Besonderhede en die Instrumentelys-bladsy sal die 'Price Alert'-skerm oopmaak wanneer dit gekliek word. Hier kan gebruikers hul voorkeure stel.
Nog 'n baie nuttige hulpmiddel wat aangebied word, is die agtergrond wat baie soos die prysgrens is, aangesien dit albei gebruik word om die winste van handelaars te beskerm. Wanneer 'n trappe stop op 'n handel geplaas word, sal dit onmiddellik wins sluit sodra die geldeenheidspaar of 'n voorraad 'n sekere nuwe vlak bereik en nie 'n vlak waarop dit gekoop is nie, dit help om te beperk indien enige van die afwaartse risiko nie uit die weg geruim word nie. wat verband hou met die feit dat die posisie nie nagekom kan word nie.

Africa

Die maatskappy is een van die eerste makelaars (met Binatex, Exness, Instaforex, Options Bank en 24option) om handelaars die hefboomfinansiering te bied wat in 2013 as hoofsaaklik CFD's beskikbaar gestel is. Plus500 het 'n hefboom van 1: 4 en begin met Januarie 2014 het die hefboom tot 1:10 verhoog op grond van die vraag van gebruikers. Die bitcoin CFD'e wat deur die maatskappy verskaf word, verval elke maand.
Bitcoin word dieselfde behandeling gegee as enige ander CFD wat verhandel kan word. Plus gebruikers kan ook bitcoin via hul demo rekening verhandel deur virtuele geld te gebruik.
Plus500 het seker gemaak dat hul webwerf in baie verskillende tale beskikbaar is. Tans is die webwerf beskikbaar in 32 tale, en besoekers van sekere streke van die wêreld word outomaties gerig op 'n weergawe van die webwerf in hul moedertaal. Alhoewel gebruikers die opsie het om die taal ook handmatig oor te skakel.
Die doel is om handelaars maklik te maak om die platform te gebruik en die besigheid te verstaan.
Ons moet sê dat een van die beste kenmerke van Plus500 hul gratis demo is wat handelaars onbeperkte geld en tyd bied sodat hulle kan oefen solank hulle nodig het. Alhoewel 'n onbeperkte demo nie ongewoon is nie, dink ons ​​steeds dit is 'n waardevolle bate vir enige newbie-handelaar.
Die Plus500 Handelsplatform.
Plus500 bied kliënte 'n handelsplatform wat handelaars direkte toegang tot finansiële markte bied deur middel van sy eie gereedskap. Dit is 'n web-gebaseerde handelsplatform, en dit vereis dus nie dat kliënte 'n stukkie sagteware aflaai en installeer nie.
Die platform is beskikbaar op baie verskillende toestelle en OS's.
Om onmiddellik toeganklik te wees, beteken dat kliënte vanaf enige plek in die wêreld toegang tot hul rekening kan kry. Die platform is gebruikersvriendelik, maar bedoel vir ervare handelaars.
Die eenvoudige gebruikerskoppelvlak maak die platform baie maklik om te gebruik. Die skerm word in drie afdelings verdeel met die hoofkieslys aan die linkerkant van die skerm. Die boonste helfte van die skerm bevat al die handelsbates met die onderste gedeelte wat al die kaarte bevat. U het die keuse om tussen 'n lyngrafiek of kandelaars te kies.
Die platform toon ook al die tegniese aanwysers wat op die grafiek oorgetrek kan word om 'n baie meer gedetailleerde analise van geldeenheidspryse te toon. Handelaars kan ook maklik die tydvenster van die grafiek aanpas, wat wissel van 'n minuut tot 'n week.
Bykomend tot al die bogenoemde handelsmerke bied Plus500 ook 'n aantal handelsinstrumente soos 'Close to Profit', 'Guaranteed Stop', 'Price Alerts', 'Close to Loss' en 'Trailing Stop'. Die prysbestuursinstrumente verseker dat handelaars 'n manier het om risiko te verminder.
As u hierdie opsie kies, sal 'n handel outomaties gesluit word sodra die prys 'n voorafbepaalde winsvlak raak.
Met hierdie opsie kan 'n handel outomaties gesluit word wanneer dit 'n sekere vlak van verlies bereik.
Hierdie opsie stel 'n absolute limiet vas vir hoeveel potensiële verliese jy kan aangaan ongeag die verswakking. Dit is die keuse instrument vir handelaars in hoogs vlugtige markte.
Die platform word maklik gebruik op iOS en Android. Die pryswaarskuwing sal handelaars waarsku dat die prys nou op 'n sekere vlak bereik het. Maar in teenstelling met die ander opsies wat hierbo genoem word, sal dit nie die handel outomaties sluit nie. Dus, dit is bloot 'n instrument wat handelaars op hoogte hou van die nuutste ontwikkelings.
Dit is belangrik om daarop te let dat die Plus500-platform nie net beskikbaar is as 'n web-gebaseerde handelsplatform nie, maar dit is ook vir mobiele toestelle. Die handel app kan gebruik word deur handelaars wat wil voortgaan om handel te dryf op hul mobiele toestelle.

Africa

Plus500 streef daarna om dinge eenvoudig te hou en om dit te bereik, bied hulle net twee soorte rekeninge aan. Die eerste of basiese een is hul Standaardrekening, en die ander een is 'n demo-rekening. Om 'n rekening oop te maak, is redelik eenvoudig en vereis 'n handjievol stappe. Klik net op die "Teken aan" - skakel, en jy sal na die rekening-openingbladsy geneem word.
Op die bladsy moet jy besluit tussen die opening van 'n demo-rekening of 'n reële geldrekening. As jy nog nooit verhandel het of graag 'n gevoel vir die platform wil kry nie, kies dan die Demo-rekening. Ook moet nuwe gebruikers 'n Demo-rekening kies omdat hulle die rekening altyd later na 'n Real Money-rekening kan oorskakel.
Sodra u die rekeningtipe gekies het, moet u u registrasiebesonderhede invul. Vul dit uit met al die nodige besonderhede en klik op die "Create Account" skakel. As jy hulp nodig het, kies die "Live Chat" opsie wat 'n venster oopmaak om met 'n verteenwoordiger te klets.
Sodra u al die besonderhede wat u ingevoer het bevestig, kan u die "Create Account" - knoppie klik, waarna u na die handelsplatform geneem sal word. As jy met regte geld wil handel, moet jy net 'Real Money' kies in die kieslys aan die linkerkant van die skerm.
Wat die keuse van 'n makelaar betref, is een van die sleutelfaktore wat in ag geneem moet word, die verhandelingskoste. Koste kan verdeel word in twee kategorieë, kommissies en versprei.
Vir Plus500 is daar geen kommissies betrokke by enige handel nie. In plaas daarvan word handelaars verplig om 'n effens verbrede verspreiding te betaal op die bates wat hulle verhandel.
Plus500 ondersteun 'n aantal Onttrekkings - en Depositometodes soos:
Om geld in die rekening te plaas, vereis dat u die volgende stappe doen:
Klik op die opsie 'Fondsbestuur' en klik dan op 'Deposito'. Kies die deposito-opsie wat die beste vir u werk. Vul die velde in die vorm in en klik op die "Submit" - knoppie.
Om 'n onttrekking te begin, vereis 'n baie soortgelyke proses om fondse te deponeer. Kies die onttrekkings opsie onder die "Fondsbestuur" skakel. Die normale verwerkingstyd is ongeveer 1-3 werksdae.
Sodra jou onttrekkingsversoek goedgekeur is, neem dit 'n paar dae om die geld te kry om jou rekening te bereik. Hieronder is 'n paar moontlike tydsraamwerke:
Kredietkaarte neem gewoonlik ongeveer 'n week, afhangende van jou bank en kredietkaartsoort. eWallets neem 'n week lank. Draadoorplasings sal binne vyf dae in die meeste banke verskyn.
As jy enige vrae het, is die Plus500-ondersteuningspan 24 uur per dag beskikbaar om hulle te beantwoord.
Plus500 het 24/7 kliëntediens per faks en e-pos sowel as live chat. Die WebTrader-platform, benewens die proprietary trading platform by Plus500, kan deur handelaars gebruik word.
Die proprietêre handelsplatform toon egter al die relevante inligting op die skerm wat dit maklik maak om te verstaan. Die vier dapper knoppies wat op die skerm getoon word, maak dit moontlik om inligting oor vorige ambagte sowel as alle huidige posisies te kry sonder om dit te soek.
Plus500 het 'n baie goeie handelsplatform wat beskikbaar is in 3 verskillende weergawes. Een is 'n aflaaibare weergawe, die ander is beskikbaar vir mobiele toestelle, en die derde is 'n internetgebaseerde platform.
Die unieke kenmerk van hierdie platform is anders as wat deur ander makelaars aangebied word. Die platform bly uniform in alle weergawes wat dit moontlik maak om tussen platforms naatloos te wissel. Alhoewel baie makelaars 'n sogenaamde out-of-box-oplossing bied, is dit op baie maniere beperk.
Dit is om hierdie rede dat ons bly is om 'n beweerde makelaar te sien wat hul eie unieke handelsplatform uniek aan hul dienste gebou het. Plus500-kliënte wat die platform gebruik, het direkte toegang tot verskeie handelsmerke soos gewaarborgde stopverlies, analise-gereedskap, ens.
Die platform is baie betroubaar en het vinnige uitvoeringskoerse wat die platform baie indrukwekkend maak.

Africa

Nie-Amerikaanse handelaars sal vind dat Plus500 'n uitstekende handelsplatform is wat die vermoë bied om verskeie bates te verhandel. Newbie-handelaars kan van die demo-rekening gebruik maak om die werking van die platform te verstaan.
Gesoute handelaars kan ten volle voordeel trek uit die uitstekende spreidings. Die platform laat ook handelaars toe om in verskillende finansiële markte en almal van een skerm te verhandel. Na ons mening is Plus500 'n uitstekende aanlyn makelaar.
Gereguleer deur twee verskillende entiteite Baie deposito - en onttrekkingsmetodes Geen kommissies.
Geen Amerikaanse handelaars aanvaar nie.7 Binêre opsie oorsig: Plus500: 5 sterre.
Laat 'n antwoord Kanselleer antwoord.
Beste Auto Trading Robot.
Gemiddelde opbrengs in ons toets: 91% Prys: gratis Versoenbaar makelaars: 11 Aanvaar US-kliënte 7BO-toekenning 2017 wenner - Beste Robot.
Beste Robots en Sein Dienste.
Beste tevredenheidskoers (96%) Uitstekende handelsplatform Beste kliëntediens 7BO-toekenning 2017 wenner - Beste makelaar.
Trending Broker Resensies.
Kyle op ExpertOption Art LaCourse op Bloombex Opsies Ryan op Stern Opsies Jeenu Jancy Tony op Binarymate Cinematograaf in Jaipur op Binary Option Robot [email protected] op Brokers Igor on EmpireOption.
7 Binêre Opsies Nuus.
Gemiddelde opbrengs in ons toets: 91% Prys: gratis Versoenbaar makelaars: 11 Aanvaar Amerikaanse kliënte 7BO-toekenning 2016 wenner - Beste robot.
7BinaryOptions. com wêreldwyd.
Oor ons & Disclaimer.
Disclaimer: 7 Binêre Opsies sal nie aanspreeklik gehou word vir enige verlies of skade wat voortspruit uit vertroue op die inligting wat op hierdie webwerf vervat is nie. Die data in hierdie webwerf is nie noodwendig real-time of akkuraat nie, en ontledings is die outeur se menings. 7binaryoptions. com is slegs 'n webwerf wat inligting bied - nie 'n gereguleerde makelaar of beleggingsadviseur nie, en niks van die inligting is daarop gemik om toekomstige resultate te verseker nie.
Binêre opsieverhandeling op marge behels hoë risiko en is nie geskik vir alle beleggers nie. As 'n gehuurde produk kan verliese aanvanklike deposito's oorskry en kapitaal is in gevaar. Voordat jy besluit om binêre opsies of enige ander finansiële instrument te verhandel, moet jy jou beleggingsdoelwitte, vlak van ondervinding en risiko-aptyt deeglik oorweeg.
In ooreenstemming met die FTC-riglyne het 7BinaryOptions. com finansiële verhoudings met sommige van die produkte en dienste wat op hierdie webwerf genoem word, en 7BinaryOptions. com kan vergoed word indien verbruikers verkies om hierdie skakels in ons inhoud te klik en uiteindelik aan te teken.
Deur hierdie webwerf te gebruik, stem u in met die beperkinge en uitsluitings van aanspreeklikheid wat in hierdie vrywaring en die afsonderlike vrywaring-bladsy uiteengesit word. As jy nie met hulle saamstem nie, moet jy nie hierdie webwerf gebruik nie.