forex.pm forex forum binary options trade - Sweden - Bäst forex handel kopiator recensioner.
  • Welcome to forex.pm forex forum binary options trade. Please login or sign up.
 

Bäst forex handel kopiator recensioner.

Started by Sweden, Apr 21, 2020, 06:14 am

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sweden

Bäst forex handel kopiator recensioner.
Webbplatsen är nere Företaget verkar vara ledigt. Matthew Chiang, använd länken Kontakt US längst ner på sidan. TradeCopier är en högpresterande tjänst som gör att du kan kopiera dina Forex-affärer från ett Metatrader-konto till en annan Metatrader-konto Slav över Internet. Det har en licensmodell som gör TradeCopier till inte bara den mest kraftfulla och pålitliga lösningen på marknaden utan också den mest prisvärda, även för små handlare som bara har startat sin verksamhet. Börjar med v2 0, TradeCopier kan Nu licensieras till så låg som 9,99 per månad Välj bara antalet slaver du behöver och betala bara för vad du använder. På mindre än 1 sekund efter att signalen har skickats av mästaren mottar alla slavar signalen It S viktigt att märka att signaler endast lagras i vårt servers transaktionsminne under en tidsperiod som är absolut nödvändig för att försäkra replikeringsprocessen bland alla slavar. Sekretessen för dina Forex-affärer är absolut viktigast för att Us. TradeCopiers proprietary replicationsteknik har utvecklats i 2 år för att leverera enastående prestanda, men också för att ge dig absolut kontroll över replikeringsprocessen. Du bestämmer vilka signaler som kopieras, vem mottar signalerna och hur dessa signaler ska behandlas av varje slav TradeCopier tar bort teknisk komplexitet och låter dig koncentrera sig på vad du gör bästa Forex framgångsrika trading. Forex Trade Copier 2 det bästa verktyget för att kopiera order i MetaTrader 4.Who kan använda denna MT4 copier. Forex Copier är en lösning för enskilda handlare eller konto chefer som Behöver utföra handelssignaler från externa källor eller som behöver hantera flera MetaTrader 4-konton samtidigt. Vi erbjuder inte dig ännu ett heligt gråt EA, vi erbjuder bara ett enkelt och pålitligt verktyg som kopierar beställningar från en MT4 till en eller flera Andra MT4s. Så om du har en bra källa till Forex signaler och vill utföra dessa signaler på din plattform vill du skicka signaler till dina kunder, Eller om du bara vill hantera flera konton, så är vår MetaTrader-kopiator det du letar efter. Programmet är också användbart för personer som känner till källan till dåliga signaler och vill få lite vinst med hjälp av omvänd kopiering. Viktiga funktioner i Forex Trade Copier. Any mäklare support. Any konto typ support. Simple att installera och use. Custom mycket riskhantering. Filtering order. Adjusting kopierade beställningar enligt användarens kriterier. Reverse kopiering. Lifetime licens, inga månatliga årliga betalningar. Lifetime support. Multiple Källa support. Multiple Receiver support. Copying via Internet i Forex Remote Copier. Many andra funktioner se fullständig lista här. Vad våra kunder säger. Konsumenter Resources. Verified Business Directory. Legal Directory. Consumers Say Thank You. In the Media. Ripoff Report Undersöker. Repair ditt rykte på rätt sätt Corporate Advocacy Program. Reputation Management Corporate Advocacy Program. Detta är det bästa sättet att hantera och reparera ditt företags rykte Att dölja negativa klagomål är o Noll en Band-Aid Konsumenter vill se hur ett företag tog hand om affärer. Allt företag kommer att få klagomål. Hur dessa företag tar hand om dessa klagomål är vad som skiljer bra företag från dåliga företag. Konsumenter älskar att göra affärer med någon som kan erkänna misstag Och ange hur de gjorde förbättringar. Företagsadvokatfirma Business Remediation och kundnöjdhetsprogram. Hemrapporter Tjänster Konsumenttjänster Bästa Forex Trade Copier Bästa Forex Trade Copier Joseph Total Bedrägeri tog 180 för att tillhandahålla en tjänst av automatiserade Forex Trades och det fungerade aldrig inte en gång heller inte Han återbetalar mig och han ger inte någon kontaktinformation som ett telefonnummer för att nå honom Det enda sättet att kontakta honom är på hans hemsida Www Bestforextradecopier Com på chatten och det är om du någonsin kan fånga honom på att du kan maila honom men det tar Om en vecka för honom att äntligen komma tillbaka till dig och då är det utan hjälp vad du behöver och du måste maila igen och igen en vecka för att höra tillbaka det här är Absolut löjligt osäker, han kommer inte ge det Internet Ripoff Report skyddar konsumenterna första ändringsrätten till yttrandefrihet. Report - Rebuttal - Arbitrate. If din verksamhet är villig att göra ett åtagande till kundnöjdhet Klicka här nu.


Sweden

Den här killen Joseph också känd som the4xcoach Hävdar att du får tillgång till sin valutahandel kopia fel du betalar hans avgift och aldrig bli ansluten och han kommer inte tillbaka dina pengar heller om han är en riktig näringsidkare skulle pengarna inte vara ett problem för att återvända det hans hemsida är om du har turen Att fånga honom på chatten där han kommer att undvika dina frågor och erbjuda hjälp men aldrig gör Var medveten om den här killen, det finns inget annat sätt att kontakta honom, ingen telefon och han kommer inte ge det till dig om du frågar så jag verkligen Vet inte ens var han befinner sig, antingen östkusten eller i London som mitt kontoutdrag sade att det kom från skrill i london ändå, spara dina pengar, han är ett bedrägeri. Den här rapporten publicerades på ripoff rapport den 07 31 2015 08 04 PM och är permanent Posten ligger här Angiven tidpunkt för postering är Arizona lokal tid Arizona övervakar inte sommartid så att posttiden kan vara Berg eller Stilla havet beroende på årstiden. Ripoff Report har en exklusiv licens till denna rapport. Den får inte kopieras utan den skriftliga Tillstånd från Ripoff Report LÄSEN Utländska webbplatser stjäl vårt innehåll. Sök efter ytterligare rapporter. Om du vill se fler Rip-off rapporter på denna företags individuella, sök här. För att försäkra dig om de bästa resultaten i din sökning. Hämta namnet kort Enkelt och försök olika varianter av namnet. Ta inte med S, Inc, Corp eller LLC i slutet av företagets namn. Använd endast den första huvuddelen av ett namn för att få bästa resultat. Bara sök ett namn i taget Om företaget har många AKA s. Report Rebuttal. Respond till denna rapport. Är du en ägare, anställd eller ex-anställd med antingen negativ eller positiv information om företaget eller individen, eller kan du lämna insiderinformation om detta företag. Är du också en Offer för samma företag eller enskilda vill ha rättvisa en rip-off rapport, hjälpa andra konsumenter att bli utbildade och låt dem komma undan med det. Repair ditt rykte. Got rapporter inlämnad mot dig lösa problemen och bygga upp förtroende genom vårt företag Advocacy Program. Corporate Advocacy Program Det bästa sättet att hantera och reparera ditt företags rykte Att dölja negativa klagomål är bara ett band-hjälp Konsumenterna vill se hur företagen tar hand om affärer Alla företag kommer att få klagomål Hur dessa företag tar hand om dessa klagomål är vad Separerar bra affärer från dåliga företag. Ta bort rapporterna ännu bättre, men skilj för att ställa in posten direkt. SEMMED Måndag den 30 november 2015.POSTED Måndag den 30 november 2015. Jag har begärt en återbetalning för över en vecka nu men de har tillflyktsort Jag har inte fått tillbaka dem. Jag har gett dem all information och bevis på mina resultat. Det här är mina resultat med denna tjänst i nästan en månad. Resten av månaden har jag använt en demo som totalt M ner -200pips. This is some BS Denna tjänst kommer inte att återbetala dina pengar tillbaka Var vänlig och vis mig fel. Respond till denna rapport. Är du en ägare, anställd eller ex-anställd med antingen negativ eller positiv information om företaget eller personen eller kan Du tillhandahåller insiderinformation om detta företag. 2 REBUTTAL Ägare av Company. Best Forex Trade. AUTHOR Joseph-Best Forex Trade - USA. SUBMITTED tisdag 20 oktober 2015.POSTED tisdag 20 oktober 2015.My namn är Joseph och jag svarar på de påståenden som bokförts om min Forex Handel kopiator och signal service. Även om jag inte kan säga exakt vad problemen var att involvera den här personen s erfarenhet för att det inte finns något namn i samband med det, skulle jag vilja dela några saker som jag personligen går igenom som en signal tjänsteleverantör. Vid en tillfälle , Det är möjligt att någon kan skicka mig ett e-postmeddelande och det går direkt till min skräppost och jag kan missa det som jag alltid är mycket ledsen och ber om ursäkt till mina abonnenter om det någonsin händer.

Sweden

Jag försöker skapa så många olika möjligheter för min Abonnenter att kontakta mig antingen via livechatt-alternativet på min hemsida eller genom att välja in en särskild emaillista efter att de blivit en abonnent så att de kan anslutas till mig och det finns inget spamfilter. Webbplats s Specificerar specifikt att min återbetalningspolicy är att om jag inte tjänar mina abonnenter en vinst inom 30 dagar från den tid de köper min tjänst, kommer jag att återbetala sina pengar. För att de ska kvalificera sig för återbetalningen är allt jag ber att de visar Mig ett uttalande om deras meta-trader fyra konto visar mig de affärer som jag utövar för dem genom användningen av handel kopiator. Självklart finns det många människor där ute som kommer att fortsätta att handla samma konto medan du använder min handel copier och tillåter mig Att handla för dem eller med dem samtidigt på samma konto som kommer att skeva resultatet och göra det svårt att ta reda på varför förlusterna är varför det är därför viktigt att jag får de uttalanden från mina abonnenter som frågar För återbetalningar. Om de inte kan göra uttalandet kommer jag vanligtvis inte att utfärda ett bidrag eftersom jag arbetar mycket hårt varje dag fem dagar i veckan för alla mina abonnenter att se till att de tjänar en positiv månatlig vinst till följd av mina affärer. Jag handlar under handel i Asien, London och New York dygnet runt och det är ett mycket tidskrävande företag att driva. Jag har gjort detta sedan 2001 och erbjuder handel och signaltjänster till mina abonnenter sedan 2007.I ve Blivit välsignad genom att ha en familj som stöder och förstår tiden och kräver att min Forex trading service kräver mig och de tillåter mig att utföra det bästa jag kan för alla mina abonnenter. Först är min handels kopiator samma som används av FX blå Det är en mycket bra handel copier men de signaler som exekveras affärer exekveras av mig personligen och det är där skillnaderna mellan ett automatiserat blackbox trading system och att ha en professionell Forex trader handel för dig. Jag gör mitt bästa för att aldrig ha en förlorande Månad och jag har gjort det sedan 2007 för alla mina abonnenter. Jag erbjuder även personlig assistans till någon som behöver installationshjälp med handelsmagasinet eller någon information som krävs för att göra handelskopiorns arbete, jag försöker vara där Så ofta som möjligt men jag är en näringsidkare först och ibland kan jag vara några timmar bakom att svara på mina e-postmeddelanden. Jag ber om ursäkt för någon som av någon anledning föll genom sprickorna och inte har fått den tjänst som de förväntade sig men jag hoppas Att de kommer att fortsätta mig möjligheten att rätta till eventuella tekniska supportproblem så att de verkligen kan tjäna vinsten hos resten av mina abonnenter som tjänas. Att tjäna pengar i Forex är ett utmärkt tillfälle, jag gör alltid mitt bästa för att hjälpa dig och alla Mina abonnenter eftersom det verkligen är min passion att hjälpa. Josef bästa Forex trade. Respond till denna rapport. Är du en ägare, anställd eller ex-anställd med antingen negativ eller positiv information om företaget eller individen, eller kan du lämna insiderinformation om Detta företag. Gallant Trade Copier Review Vår Opinion. Gallant Capital Markets är en global Forex broker etablerad 2011 De lanserade sin spegelhandel plattform, kallad Trade Copier i Q4 2013 Denna plattform tillåter Gallant Clie Nts att följa och automatiskt kopiera andra erfarna handlare som heter Leaders Denna recension fokuserar i detalj på Gallant s Trade Copier-plattform och inte specifikt på Gallant som mäklare. För att kunna använda Trade Copier måste du först öppna ett vanligt Gallant-handelskonto.

Sweden

När du har registrerat dig Och även innan du finansierar får du tillgång till Leader Lounge där du kan granska och kopiera lediga ledare. Även om Gallant-registreringsprocessen ska vara rakt framåt, har vi dock stött på ett litet problem. Konton kan öppnas och finansieras i USD , GBP, CHF, EUR, AUD eller JPY, när du kopierar en Leader med Trade Copier måste du göra det från ett konto i samma valuta som Leader s konto. Det här är dock inte tydligt på Gallant webbplats. I vårt fall Vi finansierade vårt GBP-konto i GBP för att bara finna att nästan alla ledare handlar med USD-konton och ingen med GBP Converting GBP-fonder till USD är inte något som normalt är möjligt med Gallant och utfördes endast i vår Fallet som ett undantag Därför att nästan alla ledare du kan kopiera handel med USD-konton, borde du ganska mycket öppna och finansiera ett Gallant USD-konto. Detta är uppenbarligen en liten nackdel för kunder från ingen USD-länder eftersom ditt konto och investeringar kommer att hållas i USD Och inte din lokala valuta om du inte säkrar självklart. Det är också värt att nämna här att Gallant är registrerat på British Virgin Island och att kunder från USA inte är tillåtna. Vilka är kopiatorledarna. Gallant annonserar ledarna du kan Kopiera på Trade Copier som erfarna och professionella handlare och i all rättvisa verkar något socialt handelsnät använda några stora ord för att beskriva dem. Men vem är de. Med Gallant kan någon levande konto kund besluta sig för att bli ledare och därmed göra några Extra pengar från deras handelsförmåga Jag har ingen formell vettingprocess och det finns inga specifika historiska krav på handelskrav Ledare får betalt procentandel Ansvarsavgift för vinsten i kundens redovisning, som kopierar dem det belopp de kan definiera sig. Prestationsavgiften baseras på det höga vattenmärket för eget kapital, vilket betyder att de inte får betala, om inte vinsten som de gör överstiger den tidigare högsta prestationstoppen . Den viktigaste punkten att ta bort här är att medan någon kan bli ledare och gallant inte kontrollerar detta inte så bra, handlar ALLE ledare sig från levande konton på riktiga pengar och de får bara betalt för den extra vinsten de gör mycket bra i Faktum är att vissa ledare har ganska signifikanta kontosaldon själva 10 000 och därmed riskerar rimliga summor av sina egna pengar också. Det är ganska ovanligt med sociala och spegelhandelsplattformar att de faktiska kontosaldorna från de handlare du kan kopiera är helt delade. Observera dock att Även om detta är uppenbarligen mycket positivt betyder det faktum att de riskerar sina egna pengar nödvändigtvis att de blir alla framgångsrika. E g en av ledarna, Progressive System Tagit bort från listan sedan vår första granskning lyckades förlora -90 949 67 av sina egna pengar. I februari 2014 skrev vi det eftersom Trade Copier fortfarande är ganska nytt och vi har bara använt tjänsten oss i några månader är det svårt att Göra en slutgiltig bedömning av ledarens övergripande kvalitet i den nuvarande översynen. Men när vi tittar på deras historiska resultatstatistik och strategibeskrivningar är vårt första intryck att det verkligen finns några ledare på Gallant som verkar vara ganska professionella jag e de Tycks ha följt till sunda riskhanteringsprinciper hittills, medan deras beskrivningar är skrivna på ett mycket tydligt och skickligt sätt. Några ledare brukade också sälja signalerna från deras gallantkonto på en annan spegelhandelstjänst ZipSignals, lägga till en liten bit igen Mer tror på professionalismens påstående.

Sweden

Som med någon av våra recensioner om sociala handelsplattformar, behåller vi också denna kopimaskinrecension uppdaterad över tiden bland annat Tors vi håller specifikt ett öga på ledarnas omsättning och medan det fortfarande är klart att Gallant inte döljer ledare när de har förlorat pengar något gjorde en av de andra sociala handelsplattformarna att deras tjänst ser bättre ut, 40 ledare har nu minskats till 11 och av de bara några var en del av den ursprungliga listan jag är de flesta av de ursprungliga ledarna har lämnat eller har tagits bort under de senaste 16 månaderna och ersatts med några nya ledare medan omsättningen av handlare Eller system är något som sker över tiden på något socialt handelsnätverk, är omsättningen på Gallant Trade Copier över lite mer än ett år väldigt hög och därmed lite oroande. Granskning och val av ledare. För närvarande finns cirka 10 ledare i Trade Copier Leader Lounge som du kan granska och kopiera klicka här, besök den nuvarande Leader Lounge-registreringen är gratis, ingen anledning att deponera. GALLANT Trade Leader Lounge Skärmdump klicka för att förstora. Med Leader Lounge s Creen du kan filtrera ledarna efter stil, prestanda, drawdown och win ratio-värden Observera dock att du endast kan filtrera dem på en liten mängd förinställda värden och du kan inte rangordna dem. Jag är ledarfunktionen som tillhandahålls av Gallant är extremt grundläggande Och du är ganska mycket bättre att rulla igenom hela listan med ledare manuellt. Från sammanfattningsskärmen kan du direkt kopiera en ledare eller välja deras profil för att visa mer prestandestatistik och en fullständig beskrivning. Den statistik som visas på Gallant Trade Copier är. Riktiga pengar. Prestanda sedan start. Total vinst i Pips. current Balance. current Equity. Number of Days Traded. Account Currency. Leader Hävstång. Max historisk DrawDown. Profit Days. Trades Vunnit Total. Average Vinn i reala pengar terms. Average Loss i reala pengar termer . Minsta startbalans som behövs för att kopiera Leader. Payment Period Weekly eller monthly. Performance Fee. Trade Copier Leader Profil exempel klicka för att förstora. Profilen visar också 3 diagram Modifierad Dietz Time-Weighted ROI men den här verkar inte alltid fungera, Pips Gain Over Time och Gain By Month. Overall mängden prestationsstatistik och grafer som tillhandahålls av Gallant är mycket grundläggande men det gör det möjligt för investerare att åtminstone göra en viss bedömning av den historiska prestationen. Det viktigaste utelämnandet på Trade Copier är dock att ingen av De enskilda historiska verksamheterna delas och inte heller de nuvarande öppna affärer jag är som investerare har du ingen möjlighet att verifiera resultatstatistiken eller att titta igenom de enskilda branscherna för att få en Fördjupning av handelsstilen du bara behöver förhoppningsvis att detta förklaras i beskrivningen och är korrekt. Att inte veta de öppna affärerna är också en nackdel eftersom du inte vet om näringsidkaren har många affärer öppna eller inte. En partiell lösning är att Du kan se om det finns en skillnad mellan balans och eget kapital Om det finns finns det öppna affärer, men du vet inte i vilka par eller riktning Den enda nyckelfaktorn är å andra sidan den faktiska levande Gallant-kontosaldansen i Ledarna visas. Risk - och penninghanteringsfunktioner. När du valt en ledare som handlar du vill kopiera på Gallant Trade Copier måste du välja kopiatorläget. Ditt val är. Percent Allocation kopierar handeln i lika stor procent och proportionellt Av Leader Account Balance. Lot Allocation kopierar varje handel i exakt samma storleksordning som Leader-kontot. Så antingen kopierar du samma storlek som Leader eller proportionellt, vilket är ganska mycket st Andard-alternativ. Men när det gäller att hantera din risk per ledare eller på ditt övergripande konto, kan inte kopiator ge dig några alternativ att göra det. Jag kan inte ange hur mycket som ska fördelas till en specifik ledare eller skydda ditt konto för att stänga Alla branscher och sluta följa en ledare när vissa parametrar är uppfyllda. Det sätt på vilket din risk hanteras är helt beroende av hur de ledare du kopierar hanterar risken för egna konton. Men eftersom de använder riktiga pengar Gallant-konton själva finns det några Förväntan att de följer vissa sunda riskhanteringsregler, men det är uppenbarligen absolut ingen garanti för att detta alltid är fallet.

Sweden

Vi hittade dock ett litet arbete för att skydda din kapital per Leader på Trade Copier Om du till exempel bara vill fördela 500 till en viss ledare kan du bara begära online för att öppna ett nytt gallant konto det är automatiserat och ta mindre än 1 timme Så länge som kontot är i samma valuta som kontot med ditt f Unds in kan du sedan begära 500 att flyttas till det nya kontot på nätet och tar några timmar. Välj sedan det nya kontot på Trade Copier när du kopierar Gallant Leader du ville tilldela 500 också. När du kopierar en Leader du kan övervaka din prestanda från din Gallant MT4 terminal som du kan ladda ner och installera gratis från deras hemsida. Du kan också stänga alla affärer som öppnats av Trade Copier-ledare manuellt med MT4-terminalen. För kunder som gillar att använda sina mobiler, tabletter eller Apple Enhet har Gallant också en VPS tillgänglig med ett online-gränssnitt, så att du kan utföra samma uppgifter. Även om du enkelt kan hantera de öppnade affärerna, görs det inte inom samma gränssnitt. Kostnader och avgifter. Uppnå ett gallant konto och registrera dig för Trade Copier-spegelhandelstjänsten är helt fri När du börjar kopiera en Leader måste du dock betala en prestationsavgift till Leader på en vecka eller månad. Avgiften varierar normalt från 5 till 25 av E vinst som gjorts för dig och baseras på det höga vattenmärket för eget kapital Jag betalar dem endast för extra vinst som gjorts. Avgiften ställs av Leader och beror ofta på din investerade balans också här är ett ganska vanligt exempel på en avgiftsstruktur du Se i Gallant Leader Lounge. Balans Nivå 1 500-24,999 - 15 0. Balansnivå 2 25 000-49.999 - 12 5.Balansnivå 3 50 000 - 10 0. Personligen tror vi att en prestationsbaserad avgiftsstruktur är väldigt rättvis och inte tänker Belöna en näringsidkare när de tjänar pengar på vårt konto Medan High Watermark-metoden på Trade Copier är mycket rättvis, från erfarenhet av detta på en annan plattform, behöver du se upp för vissa handelsföretagers beteende när de har gjort några förluster. Bara få betalt om de först återhämtar sig från dem som har lett till att vissa tar enorma risker och slutligen blåser sina konton. Även om den enda kostnaden för Trade Copier är prestationsavgiften, är det värt att notera att Gallant tar betalt ganska lite när du drar tillbaka Pengar från din AC Räkning En trådavgift på 60 40 debiteras, vilket inom mäklareindustrin ligger i högänden Eftersom pengarna hålls på sitt konto på BVI, har vi också debiterat en liten avgift för tråden från vår egen bank. Spridningarna På Gallant beror på kontotyp och öppningsbalans De börjar från 2 pips för ett mikrokonto min insättning 250, till 1 5 pips för ett standardkonto 2.500 och 0 pips provision istället för ett pro konto 50.000.Genom glidningen dvs skillnaden mellan Priset Leader fick och det pris du fick på en kopierad handel på Trade Copier är svårt eftersom Gallant inte delar ledarnas enskilda handelshistoria. Det enda sättet att delvis kontrollera detta är genom att titta på de rapporterade dagliga pipsvinsterna och jämföra dem med De dagliga handelshistorikens e-postmeddelanden du får från Gallant Inte lätt och inte säkert hur exakt det här är Vårt första intryck är dock att det verkligen finns en viss glidning på Trade Copier, eftersom resultaten verkar vara något mindre I vårt konto grov uppskattning 1 till 3 pips per kopierad handel Eftersom ledarna är på samma plattform som du, har vi förväntat att slippa bli mindre vi behöver lite mer information men för att göra en tydligare åsikt om detta och kommer att uppdatera den här översynen När vi får det här Observera att om Leader-kontotypen är annorlunda än din, så kommer resultaten säkert att skilja sig lite eftersom sprickorna kommer att skilja sig.

Sweden

Vi nämnde redan att vi hade några problem med Gallant när vi finansierade vårt konto Vi använde båda E-post och telefonsupport E-postsupport kommer tillbaka inom 24 timmar och om du inte kan ansluta till någon på telefonstöd ringer de normalt tillbaka inom några timmar. Medan våra problem slutligen sorterades måste vi erkänna att processen var säker Lite långsam och vi var tvungna att jaga några gånger från vårt slut. Det finns några guider på Trade Copier som finns på Gallant webbplats, även om de är ganska grundläggande. Det är enkelt att det för närvarande inte finns någon social interaktion Ble mellan investerare och ledare, dvs inga kommentarer, forum eller betyg. Den enda interaktionen är att ledare lägger till information i sin beskrivning i kopiator, men vi har inte sett några ledare aktivt uppdatera det här. Det är ganska rent en spegelhandelsplattform. Gällande handel Kopiatorrecension Pros. Alle ledare handlar från reella pengar konton. Fullständig kontosaldo av ledarnas belopp är delad. Ledare betalas endast för lönsamma affärer. Gällande transaktionsköpare granskning Cons. pretty much alla Trade Copier-konton kan bara vara i USD. No demo konto. Poor Leader-filter och ingen sökfunktionalitet. Vissa strategier kräver hög initialinvestering 10 000. Basisk prestationsstatistik och diagram. Individuell handelshistorik som inte delas. Aktuella öppna transaktioner som inte delas. Basisk riskhanteringskontroll med hjälp av lösningar. Så långt nya tjänster och plattformar Höga avgifter. Ingen interaktion med ledarna möjlig. Inga amerikanska kunder tillåtna. Slippning okontrollerad. Mycket hög Leaderomsättning. Sammanfattningsvis ser handelskopiker S som ett första försök av Gallant att gå med i den växande marknaden för social och spegelhandel Jämfört med de dedikerade och mer etablerade sociala handelsnätmen är funktionerna för att analysera ledarna och hantera din risk fortfarande mycket grundläggande. En viktig utelämning är enligt vår uppfattning att Gallant delar inte ledarens individuella handelshistoria och inte heller de öppna positionerna. Mer positivt är det faktum att alla ledare skickar sina signaler från sina egna levande konton, dvs de riskerar sina egna pengar och dessa levande kontosaldon delas så att du kan se Hur mycket de riskerar När det gäller prestanda är det lite oroande att de flesta av de ursprungliga ledarna har tagits bort eller lämnat plattformen Trade Copier under de senaste 15 månaderna. Det är också oklart hur mycket ansträngning Gallant satsar på att aktivt rekrytera nya toppledande ledare, Eftersom valet har minskat avsevärt och vid sista kontrollen var mycket begränsat ca 10 Som alltid kommer vi att hålla dig uppdaterad och denna översyn kommer att vara dig Pdated när nya utgåvor lanseras av Gallant eller nya fakta blir tillgängliga. Senast uppdaterad 16 juni 2015 Observera att denna recension är baserad på vår erfarenhet av en realtidsklient. Gallant-konto. De bilder som ingår är från vårt live-kopiarkonto. Se till att Du förstår riskerna med att investera på spegelhandel plattformar innan du överväger att investera dig själv eftersom denna typ av investeringar inte passar alla. Om du gillar den här informationen, vänligen dela den med att tacka. Senast Kommentarer. JULIE SHAW har kommenterat - a Bedrägeri mäklare scammed min fru för pengar Det är så dåligt att inget lagligt har gjorts till th. ZuluTrade Quality Assurance Team har kommenterat - Zulutrade don t pay theyr signal provider Kära Salim, Tack för att du delar dina tankar w. ZuluTrade Quality Assurance Team har Kommenterade - recension - kan någon föreslå bästa handlare från Hej tradecomplaint Admin, tack för din po. Simon har kommenterat att jag nekade mina bonuspengar Innan du säger den här mäklaren Är inte bra, du borde ha sagt. Big Scammer Lost 3000 från den här mäklaren vad ska jag göra? Jag har deponerat pengar i xtrade.

Sweden

Anonym Användare har kommenterat - Mobrog Survey Company Kundtjänst är patetisk När de skickar en undersökning och du svarade Om 10.Milliken har kommenterat - Review-Unable to withdraw Fund Inget svar från Support Letar efter expert Hej killar senaste två veckorna Jag dep. Milliken har kommenterat FBC Hypotekslån - Falsk comittment ökar räntorna Patetisk kundservice Letar efter expert Hej killar senast två veckor Jag dep. Milliken har kommenterat - lita inte på denna Forex Broker Spridning mycket hög Service är dålig Letar efter expert Hej killar de senaste två veckorna Jag dep. Milliken har kommenterat - denna mäklare slöseri med tid pengar nästan blåses upp min Konto Letar efter expert Hej killar de senaste två veckorna Jag dep. Milliken har kommenterat - Förlorat 1200 med denna hemsida Scam varningar till alla handlare Letar efter expert Hej killar senaste två veckorna Jag dep. Milliken har com Ment - DebitCard fungerar inte Visar otillräckligt balans Hemskt företag Letar efter expert Hej killar senaste två veckorna Jag dep. Milliken har kommenterat Ablaze Info Solutions - Rs 3,700 Crore MLM Ponzi Scheme Största Mlm Scam i Indien Letar efter expert Hej killar de senaste två veckorna jag Dep. Milliken har kommenterat Is Vermont ömsesidiga försäkringsgrupp ett bra ömsesidigt fondssystem Letar efter expert Hej killar de senaste två veckorna Jag dep. Milliken har kommenterat - FXiconic stängde plötsligt sin hemsida och min insättning har gått Letar efter expert Hej killar senaste två veckorna jag dep.